Час прочитання: 5 хвилин
При створенні власного веб-сервісу в першу чергу потрібно визначити ціль. Треба визнати, що у більшості випадків ресурс створюється в комерційних цілях.
Які саме цілі може переслідувати створення комерційного інтернет-ресурсу?
Якщо говорити про некомерційні цілі створення онлайн-ресурсу, частіше за все подібні сервіси використовують для роботи благодійних організацій та у якості майданчика для обміну інформацією.
На даний час створення магазину на конструкторі – найшвидший і найвигідніший спосіб. При виборі ресурсу зверніть увагу на можливість сплати за послуги через інтернет, на отримання консультацій і відповідей на запитання в режимі онлайн. Уважно перевірте наявність всіх необхідних вам функцій, щоб потім не довелось переносити вже готовий магазин на іншу платформу. Усім можливим запитам з впевненістю відповість конструктор сайтів Recommerce.
Перед тим, як створити сайт на обраному конструкторі, зверніть увагу на такі моменти.
Спершу треба визначитись, як саме ресурс буде приносити дохід. Якщо ви плануєте продаж товару і подальше розширення асортименту, вам потрібен інтернет-магазин. Якщо ж планується подача цінної інформації щодо окремого виду діяльності або розваг (рибалка, хенд мейд, професійні поради), підійде блог чи інформаційний ресурс. Також веб-сервіс повинен формулювати позитивний імідж автора або компанії, розкривати кращі сторони запропонованої продукції чи послуги.
Необхідно визначитись, на кого буде розрахований ресурс. Якщо при створенні сайту не буде враховані особливості цільової аудиторії, то відвідуваність ресурсу може прямувати до нуля. В окремих випадках визначити вік і стать потенційних клієнтів може бути важко, проте в більшості випадків це можна зробити навіть інтуїтивно. Наприклад, сайт про рибалку і полювання буде цікавим для чоловіків 30-60 років, тоді як інтернет-магазин дитячого одягу створюється для жінок від 20 до 40 років. Таким чином, треба наповнювати свій ресурс таким контентом, який буде цікавий саме для цих груп людей.
Ми впевнені, якщо ви маєте обмеження у часі, у бажанні розбиратися у тонкощах самостійного створення веб-сервісу, найкращим способом стане створення на конструкторі.
Це досить зручний сервіс у мережі, що предоставляє користувачу готові рішення щодо візуального та графічного оформлення сайту. Він має досить простий для інтуїтивного розуміння користувачів інтерфейс і створений, щоб допомогти навіть недосвідченій в області програмування і графічного дизайну людині створити свій зручний та функциональний онлайн-ресурс.
Давайте розглянемо покрокове створення магазину на прикладі Recommerce.
Крок 1. Реєстрація
Зареєструватись дуже просто. Достатньо ввести адресу електронної пошти і назву магазину латинськими літерами. Щоб створити і почати користуватись сервісом, не треба нічого платити. Перші 14 днів користування – безкоштовні. Обрати інший тариф ви можете в будь-який час.
На всіх тарифах вже підключена підтримка по емейл і хостинг, тобто додатково його купувати не треба. На сайті Recommerce описані всі можливі тарифи, їх переваги и вартість. Вони відрізняються кількістю товару, яку може містити інтернет-магазин. На старті ви зможете додати до 100 позицій.
Крок 2. Обираємо шаблон
На конструкторі представлена велика кількість шаблонів, ви обов’язково знайдете ідеальний макет для вашого магазину. Шаблони можна змінювати, але краще відразу обрати той, який до вподоби (зверніть увагу на колір тексту і розміщення елементів на сторінці).
В налаштуваннях можна вибрати колір теми оформлення шаблону. Ви можете спробувати різні кольори, щоб підібрати найкращий. Також є можливість вибору кількості товарів, які відображаються на одній сторінці (від 12 до 48), і ще багато корисних налаштувань.
Крок 3. Персоналізація
В першу чергу треба придумати унікальну і цікаву назву для вашого ресурсу. Цей пункт можна змінити в будь-який чай.
В конструкторі є можливість додавати на сторінки магазину різні функціональні модулі. Це можуть бути зручні кнопки, актуальна інформація для відвідувачів, дані про ваш магазин, контактна інформація, способи оплати і доставки, графік обробки замовлень тощо.
Крок 4. Наповнення контентом
На цьому етапі необхідно додати фото і описи товарів або послуг. Якщо ви вирішили додати власні фото, переконайтесь, що вони хорошої якості. Розмиті і нечіткі фотографії можуть понизити довіру потенціальних клієнтів. Також можна знайти підходящі зображення в мережі.
Описи товару можна писати самому або довіритись досвідченим копірайтерам. Важливо, щоб тексти були унікальними і повноцінними, відображали всі характеристики і переваги товару. Переконайтесь, що текст добре видно на обраному фоні блоку. Якщо фон яскравий, темні літери можуть погано читатится чи бути зовсім непомітними.
Крок 5. Просування
В першу чергу варто пояснити, що просування не може бути безкоштовним. В панелі управління у конструкторі можна замовити SEO-просування, контекстну рекламу, розміщення на торгових майданчиках.
Створіть якісні title, description і ключові слова для кожної сторінки. Ці теги мають бути корисними і зрозумілими для потенціальних клієнтів. Варто зазначити: просуванням треба займатись постійно. Інтернет-магазин буде прибутковим, тільки якщо постійно його оптимізувати и робити ще більш привабливим для відвідувачів.
Таким чином, гарний i якiсний сайт сайт можна створити всього за кілька годин. Спробуйте прямо зараз 14 днів безкоштовно.