Час прочитання: 9 хвилин
Зараз немало бізнесменів займаються продажем через інтернет — легкий, вигідний варіант для заробітку навіть для початківців. Власний ресурс дає можливість заробляти гроші, не виходячи з дому. Для цього не обов’язково мати спеціальну освіту, достатньо зрозуміти тонкощі .
Маєте розуміти: одразу розбагатіти не вийде. Інтернет-магазин потребує постійних вкладень, вони будуть рости з кожним кроком. Першу партію товару закупили на суму 1000 ум.од., продали, отримали прибуток. Що ви зробите далі? Закупите нову партію, будете розширювати асортимент, вкладати гроші у обладнання, найм співробітників. Виходить, щомісяця на розвиток вам необхідна все більша сума, не залишається вільних грошей.
Що вас чакае попереду...
Не починайте бізнес широким асортиментом товарів, хіба що у вас дуже великий бюджет. Починайте з чогось невеликого, вузько направленого, наприклад, дитячого взуття. Надалі зможете розширити свій магазин, продаючи не тільки взуття, а й одяг для дітей та дорослих.
Який інтернет-магазин відкрити і що краще продавати? Наведемо рекомендаціі щодо вибору товару.
Чи можна продавати через інтернет ліки, вино, самогон? На даний час продаж медикаментів в мережі не легалізований. Серйозно вирішили займатися інтернет-торгівлею? Ознайомитись з нормативно-правовою базою щодо можливості продажу деяких продуктів. Продавати навіть невикористані ліки з рук заборонено. Це стосується реалізації алкоголю, тютюну.
Частіше люди намагаються продати б/у речі через інтернет. На багатьох видно сліди експлуатації – подряпини, потертості, іноді проблеми, що впливають на функціональність. Тоді ціна буде набагато нижчою. Іноді б/у речі виглядають новими, у покупців не залишається сумнівів щодо доцільності покупки.
Найчастіше через інтернет продають такі б/у речі:
Для кожної категорії є ресурси для найефективнішої реалізації. Так, для продажу старих автомобілів існують популярні тематичні майданчики (АвтоРіа, RST), автомобіль з пробігом можна купити за невелику ціну. Для збуту дитячого одягу, іграшок, аксесуарів існують окремі ресурси (Кідстафф). Деколи навіть можна продати цінні речі (антикваріат, колекційні екземпляри) за кордон.
Якщо вам треба швидко продати б/у речі, є декілька секретів і порад.
З чого ж почати, коли вирішили створили власний інтернет-магазин? Ми пропонуємо план дій, якого треба дотримуватись для отримання бажаного результату.
Існує два способи. Вибір залежить від ваших фінансових можливостей і від індивідуальних побажань.
Це – найпростіший, найшвидший, найдешевший метод. Ваш магазин створюється на основі готового шаблону, який можна вибрати серед запропонованих на конструкторі. Залучати клієнтів можна з допомогою будь-яких джерел або організацій: через соціальні мережі, з використанням контекстної реклами. На шаблонному сайті зможете використовувати всі можливості, які вам надає конструктор.
Переваги:
Індивідуальний ресурс – це нелегке, недешеве задоволення. На його розробку можуть піти місяці. Створити такий ресурс самостійно може далеко не кожен новачок, навіть не всі професіонали. Більшість масштабних магазинів працюють на індивідуально розроблених ресурсах, адже вони мають фінансову можливість його створити, адмініструвати.
Можливості індивідуальних сайтів, звичайно, трохи ширші, ніж шаблонних магазинів, проте для початку розвитку краще підійде перший, швидкий, надійний, варіант.
Який би варіант не обрали, більша частина майбутнього успіху залежить тільки від вас. Інтернет-магазин буде успішним, тільки коли ним постійно займатися, розширювати асортимент товарів, підключати всю можливу рекламу, працювати над сервісом для збільшення бази клієнтів.
В мережі існує багато платформ-конструкторів для створення магазинів, кожна має свої нюанси функціонування. Платформа Recommerce відрізняється широким функціоналом та зручністю. Тут можна швидко та просто створити інтернет-магазин без спеціальних знань та навиків управління магазинами. Популярна платформа WordPress не створена для магазинів, але для сайту з невеликою кількістю позицій вона може підійти.
В інтернеті можна знайти сотні конструкторів, обрати для себе той, що вигідний найбільше.
Як продати товар в інтернеті? Перша річ, про яку необхідно подумати, як тільки магазин почав роботу – про відсоток конверсії. Цей показник вираховується дуже просто: чим більший відсоток відвідувачів, які купили продукцію, до загальної кількості відвідувачів, тим вища конверсія. За день роботи вашу сторінку відвідали 500 людей, але здійснили покупку лише п’ятеро. В такому разі конверсія – 1%. Якби здійснили покупку 50 відвідувачів, конверсія складала б 10%.
Які моменти можуть суттєво впливати на конверсію? Придивіться до вашого ресурсу: чи зручний його функціонал, чи повний, достовірний опис, чи є функція здійснення покупки в один клік, чи є список побажань, порівняння товарів. Потенційному клієнту важливий інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс, можливість швидко отримати бажаний товар.
Потурбуйтесь про якісну рекламу.
Не варто забувати про SЕО-просування. Воно буде особливо актуальним, якщо продаєте не конкурентну продукцію. SЕО допоможе підняти сайт вгору у видачі пошукової системи, значно підвищить шанси, що ваш бренд помітять.
Інтернет-комерція – бізнес, що доступний кожному, незалежно від віку, освіти. Головне – вірити в себе, у власний успіх!