Налаштування рекламних компаній в Google Адвордс своїми руками

31 березня 2019
Автор: Марія Дбайлива
Категорія: Допомога

icons8-годинник-50

Час прочитання: 15 хвилин

Кожен власник інтернет-ресурсу мріє злетіти до топ пошукових систем. Але, як відомо, це вдається одиницям, які можуть дозволити собі витрачати на рекламу необмежені бюджети. Навіть ідеально оптимізованим сайтам складно потіснити в топі таких гігантів, як агрегатори та лідери інтернет-комерції. На це можна витратити багато часу та грошей і все одно не отримати бажаного результату.

Вихід у цій ситуації є, і він досить простий. Контекстна реклама дозволить потрапити на перші сторінки пошуку та зайняти верхні позиції у видачі. Розглянемо переваги цього виду реклами, чим вона цікава, дізнаємося, що таке Google Adwords і як самостійно налаштувати ефективну рекламну кампанію.

Що на Вас чекає попереду...

  1. Що таке контекстна реклама?
  2. Переваги рекламних компаній у Гугл Адвордс.
  3. Акаунт у Google Адвордс та рекламна кампанія - покрокове керівництво до запуску
  4. Створення Google Адвордс
  5. Google Analytics для оцінки ефективності

Що таке контекстна реклама?

Що таке контекстна реклама?

Інтернет-користувачі стикаються з контекстною рекламою щодня. Банери та повідомлення з рекламою товарів та послуг, якими вони будь-коли цікавилися, постійно спливають на різних сайтах.

Контекстна реклама – це показ рекламних повідомлень відповідно до запитів користувачів. Вона демонструється вибірково тієї цільової аудиторії, яка цікавиться рекламованим продуктом, що збільшує ймовірність відгуку.

Оголошення Google Адвордс розміщуються в таких місцях:

  • під рядком пошуку на першій сторінці Google;
  • у видачі пошукової системи першому місці;
  • у різних розділах інтернет-сервісів;
  • на сайтах, які є партнерами Google Ad.

Просунуті власники сайтів та інтернет-магазинів вже давно навчилися використовувати усі переваги контекстної реклами. Дізнаємося, в чому вони полягають.

Переваги рекламних компаній у Google Адвордс

Google - найрозвиненіша система пошуку у всьому світі. Перед рекламодавцями в Google Адвордс відкриваються широкі можливості з налаштувань своїх оголошень, бюджетування, націлення та інших корисностей.

Переваги роботи з контекстною рекламою AdWords полягають у наступному:

  1. Виборчий трафік. Реклама демонструється виключно заінтересованим користувачам.
  2. Оплата за клік. За послуги SEO з виведення сайту у топ-10 сплачуються великі гроші, які не гарантують залучення потенційних клієнтів. В контексті оплата здійснюється за кожен перехід на сайт.
  3. аналітичні можливості. Широкий набір аналітичних інструментів дає можливість аналізувати цільовий трафік та на підставі отриманих даних коригувати налаштування реклами.
  4. Легкість налаштувань. Інтерфейс Google Адвордс інтуїтивно зрозумілий. Скориставшись навчальними матеріалами Adwords, а також подивившись відео на ютубі, при достатній старанності кожен користувач зможе самостійно налаштувати свою кампанію.
  5. Миттєвий результат. Контекст - одне із небагатьох видів реклами, що дозволяє отримувати результат відразу після запуску. Як тільки зараховуються гроші на рахунок, реклама починає працювати та приводити нових відвідувачів на сайт.
  6. Функція налаштування ремаркетингу. Якщо потенційний покупець, побувавши на сайті, так і не зробив покупку, система транслюватиме рекламу доти, доки він не повернеться назад за товаром. Докладніше механізм дії та налаштування ремаркетингу буде розглянуто нижче у спеціальному блоці, оскільки це окрема кампанія, яка транслюється у контекстно-медійній мережі.
  7. Встановлення бюджету. Рекламодавець самостійно встановлює свій бюджет на день, тиждень, місяць і може його коригувати будь-якої миті.

Налаштувати контекст можна на будь-якому етапі розвитку сайту

Налаштувати контекст можна на будь-якому етапі розвитку сайту. Він буде ефективний однаковою мірою, як для проектів-початківців, так і для тих, хто давно працює на ринку. Новачки за допомогою Google Adwords залучать нових відвідувачів у вигляді потенційних клієнтів, відомі ресурси завдяки контексту можуть інформувати користувачів про нових продукти або акції.

Акаунт в Google Адвордс і рекламна компанія - покроковий посібник із запуску

Будь-яка реклама в Google починається з реєстрації, в даному випадку зі створення власного облікового запису. Процедура має на увазі такий порядок дій:

  • авторизація на сервісі за допомогою поштового клієнта gmail (для цього потрібно зареєструвати поштову скриньку ім'я@gmail.com);
  • перехід у розділ створення облікового запису (клік по однойменній кнопці);

перехід у розділ створення облікового запису

  • заповнення необхідних полів: назва, країна (обираємо Україна замість Російської Федерації), часовий пояс (Київ), валюта (українська гривня), підписка на рекомендації та завершення процедури натисканням на кнопку «створити аккаунт».

Заповнення необхідних полів

Перший крок до налаштування своєї рекламної компанії зроблено. Наступні роботи з настроювання реклами ведуться в особистому обліковому записі за таким алгоритмом:

  • тиснемо на кнопку "Створити кампанію"; вигадуємо ім'я кампанії та обираємо найоптимальніший тип «Пошукова мережа», при якому повідомлення будуть показуватися у видачі Google та на сайтах-партнерах;
  • вибираємо опцію «Всі функції» для створення рекламних блоків у текстовому вигляді, у графіку, відео форматі;

вибираємо опцію «Всі функції» для створення рекламних блоків у текстовому вигляді, у графіку, відео форматі

  • налаштовуємо необхідне місце (світ, країна, місто);
  • визначаємося з бюджетом та ставками (новачкам рекомендується скористатися автоматичним призначенням ставок для максимальної ефективності);
  • для оптимізації витрат вказуємо в додаткових налаштуваннях межу ціни за клік (таким чином, кошти витрачатимуться більш економно);

Вказуємо межу ціни за клік

 

Важливо! На цьому зупинимося докладніше. Для визначення максимальної щирої ціни за клік потрібно враховувати наступні параметри: прибуток з продажу товару, що рекламується, конверсію сайту на замовлення. Наприклад, відомо, що середній чек на мобільні телефони дорівнює 9000 грн, а ваша націнка 20%. Потрібно розрахувати маржу, яка у вас залишається після вирахування вартості закупівлі телефону. При закупівельній вартості 7500 гривень та націнці 20% ваша маржа в грошах становитиме 1500 гривень або 16.6% від роздрібної ціни телефону. Зі 100 відвідувачів сайту, купують 2 особи, значить конверсія на замовлення 2%. Отримуємо прибуток із продажу 1500 грн, конверсію сайту 2%. Розрахуємо за формулою максимально допустиму ціну за клік: 1500 грн. * 2% = 30 грн. Отримаємо максимальну ставку, за якої реклама окупатиметься в 0. Отже, вище 30 грн. за клік купувати рекламу не вигідно, а все, що нижче буде приносити прибуток. Що якщо відразу встановити найнижчу вартість кліка? Google підказує за рекомендованою вартістю. Якщо поставити занизьку ціну, можна не отримати трафік. Іноді буває вигідно отримувати кліки дорожче максимальної щирої ставки. Це справедливо, якщо у вас великий відсоток повторних продажів і клієнт, який задоволений продуктом та сервісом, купує у вас періодично (косметика, продукти харчування, товари для тварин, одяг і т.д.). Таким чином, вартість залучення клієнта може окупитися з другого продажу.

  • у розширеннях оголошень вибираємо додаткові опції для показу реклами (кнопка зателефонувати, розташування, розділи сайту, покази на мобільних телефонах та ПК);

Вибираємо додаткові опції для показу реклами

  • розширені налаштування пропонують визначити час показу оголошень, їх ротацію, частоту, відстежувати кампанію через спеціальну URL - для початківців рекомендується на першому етапі пропустити ці налаштування, і повернутися до них після тестового запуску, коли можна буде проаналізувати дії користувачів на сайті та вибрати оптимальні параметри для подальшого відображення повідомлень.

Створення оголошень Гугл Адвордс

Adwords пропонує всі оголошення об'єднувати в групи за ключовими словами. Це спрощує процес налаштування рекламної кампанії та подальше управління.

текстові оголошення

4 кроки щодо створення групи з рекламними оголошеннями:

        1. вигадуємо ім'я групі;

        2. пишемо текст:

  • обов'язково в заголовку прописати ключовий запит, він значно підвищить конверсію;

Важливо! Довжина заголовків у Google становить до 25 символів, 'перший і другий рядки опису не повинні перевищувати 35 символів, адреса сторінки, що відображається, не повинна бути більше 35 символів.

  • використовуйте розділові знаки (точка, знак питання або вигуку) у першому реченні (цей не хитрий спосіб дає можливість вписати більше тексту в заголовок);
  • закликайте клієнта до здійснення дії, використовуючи такі слова як «купіть», «замовте», «зателефонуйте»;
  • вкажіть можливі знижки, акції, умови безкоштовного отримання товару; у рядку URL введіть адресу сайту;
    3. підбираємо ключові запити для показу оголошення за допомогою підказок Google;

Важливо! Для цього можна скористатися планувальником ключових слів у сервісі. Він допомагає підібрати потрібні запити для реклами, збирає їх у смислові групи, прогнозує трафік. Планувальник знаходиться в меню "Знайти варіанти ключових слів". Потрібно вказати товар, категорію чи тему контенту для реклами, а також позначити адресу сторінки. Важливо також позначити місцезнаходження та мову цільової аудиторії. Отримані ключі можна фільтрувати за потрібними параметрами: кількістю показів, конкуренції, ставкою.

             4. вказуємо платіжні дані та завершуємо реєстрацію.

Після цього оголошення потрапляють на модерацію. Адміністратори перевіряють відповідність рекламного повідомлення правилам розміщення реклами Google. Процес може тривати добу. Перевірити статус розгляду можна у вкладці оголошення у стовпці «статус». З правилами Google реклами можна ознайомитися за посиланням https://support.google.com/adspolicy/answer/6008942

графічні оголошення

Оголошення у графічному форматі створюються за таким принципом:

  • у налаштуваннях вибираємо потрібний тип та додаємо оголошення; визначаємося із зовнішнім виглядом із двох опцій: завантажити готове оголошення або створити нове (якщо натиснути на кнопку «створити», система сама, на підставі інформації на сайті, підготує оголошення з картинками);
  • зупиняємось на відповідному варіанті, роблячи клік на «Вибрати», і якщо не подобається кольорова гама або шрифти, змінюємо за допомогою кнопки «Змінити»;
  • зберігаємо готове оголошення.

Зберігаємо готове оголошення

Відео оголошення

Даний тип оголошень створюється в Google Адвордс за допомогою галереї.

Даний тип оголошень створюється в Google Адвордс за допомогою галереї.

Виконуємо такі дії:

  • у меню створення оголошень вибираємо галерею форматів;
  • визначаємося з шаблоном згідно з тематикою сайту;
  • додаємо текст, логотип, адресу сайту та відправляємо на перевірку до адміністрації Google (після перевірки повідомлення буде показуватися користувачам).

Оголошення з анімацією створюються за аналогічною схемою:

  • вибираємо шаблон із запропонованих у меню;
  • пишемо тему, редагуємо фон, колір, текст, картинки за потреби;
  • вказуємо формати рекламного повідомлення (рекомендується відзначати всі розміри) та зберігаємо.

Фахівці радять задіяти різні види оголошень з метою підвищення уваги реклами.

Google Analytics для оцінки ефективності

За допомогою підключення Analytics до рекламної кампанії Adwords можна відстежувати дії відвідувачів, які потрапили на сайт за контекстом. Це відмінний помічник для визначення кількості переходів на сайт, аналізу скоєних дій, підрахунку кількості замовлень та багато іншого.

Першим кроком до реалізації цього функціоналу на практиці буде зв'язування облікових записів Адвордс і Аналітики. Google дає детальну інструкцію як це зробити. Якщо обліковий запис Analytics ще немає, його потрібно створити.

Для цього необхідно виконати наступні дії:

  • зайти до свого облікового запису в Google і перейти на сторінку Google Analytics;
  • вибрати в меню пункт "Реєстрація";
  • у новому вікні заповнити поля з назвами сайту, облікового запису та адреси сайту, а також вказати часовий пояс;
  • вибрати потрібні функції у розділі "Спільне використання даних";
  • прийняти умови користувальницької угоди.

Тепер, маючи персональний аналітичний обліковий запис, можна продовжувати налаштування.

Далі потрібно встановити необхідну мету. Здійснюємо такі кроки:

  • вибираємо вкладку «Цілі» у меню Адміністратора;

Вибираємо вкладку «Цілі» у меню Адміністратора

  • ставимо галочку навпроти потрібного шаблону, якщо такого немає, створюємо;

Ставимо галочку навпроти потрібного шаблону, якщо такого немає

  • вказуємо адресу сайту та зберігаємо ціль.

Після цього залишається лише стежити за досягненням цілей у меню «Конверсія». У меню «Джерела трафіку» можна переглянути кількість переходів по рекламі, простежити дії відвідувачів на сайті, які сторінки вони відвідували, скільки часу провели на ресурсі.

Слідкуємо за досягненням цілей у меню «Конверсія»


Ремаркетинг, правила налаштування   
 

Навіть не підозрюючи, з ремаркетингом зустрічаються щодня всі користувачі мережі Інтернет. Це особлива технологія Google Адвордс, яка працює за різними сценаріями залежно від потреб рекламодавця. Якщо задати певні налаштування, система нагадуватиме покупцеві про незавершену купівлю, необхідність придбати супутні товари, демонструвати категорії продуктів, які були переглянуті останнім часом. Варіантів таких сценаріїв багато і всі вони мають різні цілі:

  • продати новим покупцям;
  • допродати чинним клієнтам;
  • нагадати про товар;
  • оголосити про акції або знижки.                                                                    

Всі оголошення транслюються у КМС - контекстно-медійній мережі. На відміну від контекстної реклами в пошуковій мережі, яка показує оголошення на сторінках пошуку Google, КМС демонструє оголошення на сайтах партнерів.

Щоб користуватися всіма перевагами ремаркетингу, необхідно вдатися до допомоги веб-аналітики (Гугл Аналітиці), налаштувати в ній перегляд цільових дій, а також пов'язати з Google Адвордс.

Для запуску ремаркетингу здійснюються такі дії:

  • В Google Adwords налаштовуються джерела аудиторій. Для цього в меню «Інструменти» вибираємо «Загальна бібліотека» та «Менеджер аудиторій»:

у меню «Інструменти» вибираємо «Загальна бібліотека» та «Менеджер аудиторій»

У новому вікні вибираємо «Джерела аудиторій», з них надходитиме інформація про відвідувачів, які побували на сайті.

У новому вікні вибираємо «Джерела аудиторій», з них надходитиме інформація про відвідувачів, які побували на сайті.

Для реклами програми вибираємо Google Play, каналу на Ютубі - вибираємо YouTube, в інших випадках перевагу слід надавати Аналітиці. Встановивши зв'язок, отримуємо таку картину:

Для реклами програми вибираємо Google Play, каналу на Ютубі - вибираємо YouTube, в інших випадках перевагу слід надавати Аналітиці

Для тих, хто не має зв'язку акаунту з аналітикою, для відображення статистики відвідувань, додаємо код на сайт. Робимо це у розділі "Налаштувати тег".

Додаємо код на сайт

Вибираємо тип даних та зберігаємо:

Зберігаємо налаштування

Дотримуючись інструкцій, копіюємо код і вставляємо на сторінки сайту, як зазначено в підказці:

Копіюємо код та вставляємо на сторінки сайту

  • Налаштовуємо власні аудиторії

У розділі «Списки аудиторій» натискаємо синій гурток із плюсом і потрапляємо в меню налаштувань:

У розділі «Списки аудиторій» натискаємо синій кружок із плюсом та потрапляємо в меню налаштувань

Вибираємо «Відвідувачі сайту» та налаштовуємо потрібні параметри в залежності від конкретних цілей:

  • називаємо аудиторію;
  • визначаємо учасників списку;
  • прописуємо адресу сторінки, з якої збиратимуться учасники списку;
  • встановлюємо терміни (30 днів).

Натискаємо «Створити аудиторію».

Натискаємо «Створити аудиторію»

  • Налаштовуємо оголошення

Для початку рекомендується підготувати текст наповнення таких оголошень, підібрати зображення, придумати заголовок та заклик до дії. Після цього можна переходити до налаштувань кампанії в Google.

Налаштовуємо оголошення

 

 

Сервіс запропонує визначитися з метою кампанії та в автоматичному режимі заповнить необхідні параметри. При виборі кампанії без мети робити це доведеться самостійно.

Тиснемо «Створити кампанію без мети»

Тиснемо «Створити кампанію без мети», а далі клацаємо на «Стандартна медійна кампанія» та заповнюємо адресу сайту. У новому вікні визначаємо цільове місцезнаходження, мови та переходимо в меню ставок.

За замовчуванням ставки вказані на оптимальному рівні, можна вручну призначати їх самостійно. Початківцям рекомендується вибрати стандартні налаштування.

Початківцям рекомендується вибрати стандартні налаштування

Залишається налаштувати саме оголошення: у меню оголошень вибираємо «Адаптивне», заповнюємо потрібні поля та завантажуємо картинки.

Завантажуємо картинки

Після заповнення всіх полів оголошення створено. Залишається натиснути "Створити рекламну кампанію" і воно потрапить на перевірку адміністраторам, після проходження якої демонструватиметься у КМС.

Висновок

Підбиваючи підсумки, можна сказати, що Google Адвордс - корисний сервіс, який гарантує моментальний запуск контекстних оголошень. Для роботи з інструментом слід створити свій обліковий запис, зробити налаштування рекламної кампанії, розмістити оголошення. Оцінювати корисні дії користувачів на сайті можна за допомогою Google Analytics. Детальний аналіз показує ефективність ресурсу та вказує на помилки, які можна виправити, удосконаливши свій сайт.

Інші статті про інтернет маркетинг:

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!