Практично за кожними дверима багатоквартирного чи приватного будинку живе собака чи кішка, папуга чи хом'як, морська свинка чи тритон. Дорослі та діти ставляться до них як до улюблених членів сім'ї, витрачають на їх утримання щомісяця до чверті доходу. Попит на зоотовари стабільно високий. Реалізація кормів, засобів для догляду може стати прибутковим бізнесом. Розглянемо деталі, що потрібно для запуску інтернет-магазину зоотоварів.
Розробляємо інтернет-магазин: основні моменти
Багатьох, хто намагається створити сайт, чекають на проблеми технічного характеру. Уникнути їх допоможуть спеціальні платформи-конструктори, такі як Перепродаж. Результат - працюючий сайт з необхідним функціоналом.
економія часу. Сайт створюється із готових блоків. Не доведеться самостійно писати програмний код із нуля;
економія грошей. Не доводиться наймати команду програмістів, платити їм зарплату;
розробка майданчика з урахуванням персональних вимог. Конструктор надає шаблони для інтерфейсу, пунктів меню, налаштування кольорів та шрифтів.
Витрати створення конкурентоспроможного інтернет-магазину при використанні конструктора практично відсутні.
Ось кілька правил, яким має бути онлайн-магазин товарів для тварин:
Простим. Надлишок кольорів на сторінках, використання нав'язливих поєднань, різноманітні переливи - вірний спосіб відлякати потенційного клієнта. Вивчіть, як підбирати кольори, щоб не було дисбалансу. Не використовуйте відволікаючі ролики, вставки, посилання. Увага - деталям, важливим для покупця;
Тематичним. Повинно бути зрозумілим з першої секунди, що представлено в каталозі. Вибирайте фотографії тварин, дорослих та дітей із вихованцями. Доповнюйте їх зображеннями іграшок для котів та собак: м'ячиків, кісточок, клубків.
Так може виглядати вітрина онлайн-магазину
Унікальний. Чи не копіюйте контент з інших сайтів, створюйте власний. Це стосується не тільки текстів, але й фотографій, заставок, відеороликів. Можете працювати самостійно, але краще звертатися до професійних копірайтерів та відеооператорів;
Зрозумілим. У картці товару обов'язково вказуйте, чи можна купити товар зараз, скільки коштує та важить одиниця чи упаковка. Якщо є особливості застосування, демонструйте їх на веб-сайті. Покупець після перегляду картки не повинен шукати відповіді на сотні запитань. Він завжди вибирає інформативні сайти, а не ті, де є тільки назва та ціна;
Зручним. Клієнт не повинен переглядати усі розділи сайту у пошуках потрібної інформації. Все важливе – на екрані;
Перспективним. Створюйте сайт із розрахунком на майбутнє. Не забувайте про його просування. Вивчайте тренди у веб-дизайні, не використовуйте слайдери, але придивіться до поп-ап. Ваше завдання – підвищення конверсії;
"Живим". Не обмежуйтесь продажем товарів. Створіть форум, дозвольте покупцям ділитися думкою. Якщо хтось ставить запитання, давайте на нього розгорнуту відповідь. Залучайте на роботу ветеринарних лікарів, грумерів. З відгуками сайт стане живішим. Цільова аудиторія обов'язково зросте.
Відгуки на сайті
Інтернет-магазин повинен включати кілька обов'язкових розділів та компонентів. У розділі «Про компанію» розкажіть, хто створив магазин, чим займаєтесь, про плани. Найважливіший розділ — каталог із фільтрами для полегшення пошуку товарів. Не забувайте про кошик та корисні для клієнта статті.
Складаємо асортимент
Вам належить торгувати не лише кормами, а й будиночками, годівницями, мисками, повідками, шлейками, перенесеннями. Всі ці предмети дозволяють утримувати вихованця та забезпечувати йому належний догляд. Використовуйте аналітику для визначення затребуваних товарів. Для збору інформації проводіть опитування або збирайте готову аналітику спеціалізованих сервісах. Дані досліджень показують, що найбільший попит мають корми для собак і кішок. На наступному місці в рейтингах популярності — лотки та наповнювачі до них. Далі розташувалися аксесуари для тварин та іграшки. Особняком стоять ексклюзивні товари. Вони цікавлять лише вузьке коло потенційних клієнтів. Починайте з тієї продукції, яку вибирають середньостатичні споживачі.
При складанні асортименту враховуйте низку моментів:
Виходьте зі своїх можливостей. Клієнт не повинен чекати на посилку тижнями. Якщо певного корму немає, то отримання від постачальника, упаковку і відвантаження знадобиться багато днів. Розмістіть на сайті оголошення про те, що замовлення виконуються протягом 3-5 днів, або працюйте з тим, що є зараз.
Не розпорошуйте сили. Вибирайте продукцію або економ-сегменту, або преміальну.
Пропонуйте товари затребуваних брендів.
Не намагайтеся виділитися одразу на тлі інших. Починайте з популярних товарів, що продаються. Відкладіть потім експерименти з ексклюзивом. І не закуповуйте про запас, наприклад, повідці або курточки для собак з кристалами Сваровські.
Сформуйте першому етапі мінімальний асортимент, потім розширюйте його.
Будинки містять не лише собак та кішок, а й акваріумних рибок, шиншил, хом'яків, жаб, змій, кроликів. Крім кормів пропонуйте покупцям щітки для вичісування, ножиці та щипці для догляду за нігтями, клітини, перенесення, лежанки, фільтри для очищення води та подачі повітря та багато іншого. Власники ссавців оцінять розділ із препаратами та нашийниками проти бліх, шампунями. Та й у смачній кісточці жоден собака не відмовиться. Тварини всіх видів і порід дають вітаміни. Приділіть увагу довідковій літературі як загальної, і вузькоспеціалізованої.
Популярні категорії товарів
Вибираємо постачальників
Використовуйте такі способи:
дізнайтеся в магазинах, що діють, де вони закуповують товар;
самостійно перевіряйте, хто пропонує зоотовари оптом. Вам необхідно зв'язатися з кожним постачальником та обговорити запропоновані умови;
звертайтесь до виробників. Але тут є «підводне каміння». Виробник може продавати лише великим оптом. Та й постачання з інших країн потребує часу та сил на проходження митних процедур. Собачий корм — не той товар, на який клієнти чекатимуть довго;
знайдіть офіційних дистриб'юторів того чи іншого виробника та уклайте договори з ними.
Онлайн-магазини рідко займаються попередніми закупівлями. Власники прагнуть мінімізувати ризики та працюють за фактом. Чи є заявка? Формується власне замовлення на закупівлю. У ряді ситуацій товар до покупця перенаправляється з великої бази або мультибрендового торгового майданчика.
Якщо не хочете витрачати ресурси на оренду складів та офісу, найму великого штату персоналу, працюйте з постачальниками, які вже налагодили логістику. При виборі конкретного способу співробітництва виходячи зі своїх цілей, планів та можливостей. Докладніше про те, як знайти постачальників ми писали тут.
Продаж товарів для тварин оптом
Збільшуємо продаж товарів для тварин
Ми зібрали інформацію про способи, що дають максимальний ефект:
Тестування сайту на регулярній основі. Уявіть себе дома покупця. Перевіряйте скільки клієнт проводить на сайті, на які сторінки заходить. На основі цієї інформації коригуйте роботу магазину. Вивчайте, які товари мають найбільший попит, розширюйте асортимент у цій групі. Не забувайте і про сайти конкурентів. Це допоможе стати лідером галузі;
Робота з клієнтами. Просіть покупців залишити відгуки про магазин, що надається. Розміщуйте на сайті, в соцмережах опитувальники, невеликі анкети. Спілкування має бути ненав'язливим, над його організацією варто ретельно попрацювати. Результатом стане інформація, на базі якої можна працювати над розширенням магазину, покращенням функціоналу;
Акційні пропозиції, конкурси. Зверніть увагу, як їх проводять конкуренти, як скласти правила. Не менш важливою є періодичність заходів, їх тривалість. Враховуйте свої можливості та розробляйте програму лояльності для постійних замовників. Але не проводьте акції щодня. Якщо у певний момент не буде чергового конкурсу чи акції, отримайте масу незадоволених громадян, які пишуть негативні відгуки;
Дисконт. Ви можете періодично знижувати ціни на окремі позиції чи категорії. Додатково введіть клубну картку. Ви можете видавати їх новим клієнтам або протягом першого місяця після відкриття магазину. Можете представляти карти тим, хто купив товар на певну суму, наприклад, на 1000 чи 5000 рублів;
Заохочення на індивідуальній основі. Дізнайтеся більше про своїх клієнтів. Запитуйте інформацію про дні народження, важливі дати. Даруйте не просто чергові листівки, а невеликі сюрпризи, бонусні гроші на картку. При виборі подарунків враховуйте, який асортимент цікавить клієнта, щоб не подати собачнику кігтеточку для кішок;
Фішки, родзинки. Перевірте, які бонуси пропонують конкуренти і придумайте власні, яких немає ні в кого. Пропонуйте, наприклад, безкоштовну доставку за певної суми замовлення, знижки на наступну покупку. Вводьте не просто бонусні картки, а з різним рівнем пріоритету. Проводьте розіграші із гарантованими призами тощо.
Приклад акції у магазині зоотоварів
Грамотне стимулювання клієнтів допоможе затриматися над ринком, вийти прийнятний рівень прибутку.
Способи збільшення конверсії
Ваші клієнти люблять своїх вихованців. Вони готові платити за якісний корм, додаткові послуги, якщо це гарантує комфорт домашнім тваринам. І ці люди віддають перевагу сервісу належного рівня. Вони мають право розраховувати на те, що товари будуть безпечні для тварин. Клієнти оберуть той магазин, який гарантує безпеку. І гарантом у цьому випадку стає власник, керівник магазину. Він бере на себе зобов'язання не продавати товари зі строком придатності, що минув. Цей параметр може стати ключовим для вибору методів впливу на клієнтів.
Основний принцип стає базою для побудови додаткових елементів, що підвищують конверсію.
Надайте безкоштовні консультації ветеринарного лікаря. Цей крок підвищить довіру клієнтів, продемонструє серйозність ваших намірів. Запрошуйте на роботу не просто консультанта, який прочитав кілька популярних книг з ветеринарії, а експерта. Він допоможе покупцеві вибрати товар із кількох позицій, що мають однакові характеристики.
Грамотний онлайн-консультант - Це дієвий спосіб збільшити суму чека. Він не тільки розповість, який корм підійде для певної породи, але допоможе вибрати аксесуари.
Блог з корисною інформацією – спосіб привернути увагу клієнтів, які контролюють не лише харчування улюбленця. Вони оцінять статті про породи тварин, особливості догляду.
Приділяйте увагу статтям типу:
«Що корисно та шкідливо для кошенят?»
"Чим обробляти шерсть для захисту від кліщів?"
«Навіщо давати вітаміни за наявності збалансованого корму?»
«Чим годувати вагітну або кішку, що годує?»
«Яке має бути перенесення? Чому не можна купувати певні моделі?
Блог на сайті зоомагазину
Якщо статті не просто взяті з інших джерел, а містять корисну інформацію, написану професіоналом, є ймовірність, що читачі перейдуть у розряд покупців. Але для цього замовляйте контент не у випадкового копірайтера, а у ветеринара.