Якщо людину запитати, що вона розуміє під словосполученням «товари для дому», то можна почути багато варіантів. Для когось це оздоблювальні матеріали, для іншої людини це те, що допомагає створити затишок у будинку. Якщо виникло бажання відкрити інтернет магазин, рекомендуємо прочитати статтю до кінця. Можливо, ви знайдете якісь нюанси, на які раніше не звертали уваги.
Якщо уважно вивчити топ інтернет-магазинів товарів для дому, можна побачити цікавий факт – близько 85% прибутку було отримано за рахунок продажу меблів, матеріалів для ремонту, інструментів. Інші 15% припадають на декор, текстиль, інші аксесуари. Якщо добре проаналізувати цю інформацію, можна зрозуміти, який товар цікавить покупців частіше, а який дозволяє отримати найбільшу маржу. Цей факт рекомендуємо враховувати під час наповнення інтернет-магазину.
Не багато розповідатимемо, а просто зайдемо на сайт, який пропонує продукцію для дому. Якщо уважно вивчити всі розділи, можна виділити формулу:
Самі розумієте, що запропонувати найповніший каталог можуть лише великі компанії. Але, якщо вирішили відкрити інтернет-магазин, вам не обов'язково потрібно пропонувати повний каталог із десятками чи сотнями тисяч товарів. Почніть з однієї категорії товарів чи ніші, далі, за успішного розвитку можна збільшити наповнення.
Якщо уважно вивчити інтернет-магазини, можна виявити, що для продажу виставляється однакова продукція. Покупець, подорожуючи всіма сайтами, бачить те саме. Але якщо скрізь, навіть у великих магазинах, все однакове і типові рішення не влаштовують, потенційний клієнт зустрічається з проблемою. Знайти красиву люстру, зроблену під старовину, або великий підлоговий годинник, зроблений з дерева практично неможливо.
Той час, коли люди звертали увагу лише на зовнішній вигляд, давно минуло. Тепер люди звертають більше уваги на матеріал, з якого виготовлено виріб. Взяти для прикладу підлоговий годинник. Якщо корпус зроблений із пластику, то цей виріб викличе інтерес у цінителів дорогих та якісних товарів, а от якщо корпус буде дерев'яним, то покупець швидко знайдеться.
При відкритті інтернет-магазину не потрібно надати якнайбільше різноманітних виробів. Знайдіть нішу, постарайтеся надати різноманітність саме у цій категорії. Товари не як у всіх, за умови адекватної якості та ціни, стабільно користуються попитом.
Якщо вибрали нішу, то не забудьте уявити додаткову продукцію, яка допоможе доглядати за виробом, стане в нагоді в будь-якому будинку. Під час продажу столів, запропонуйте стільці, сккатерти і т.д.
Вибір продукції для дому широкий, але при пошуку в інтернет-магазині кожен відвідувач повинен знайти те, що необхідно швидко. Які товари дозволяють збільшити середній чек та підвищити прибуток:
Більшість досліджень свідчать, що відвідувачами інтернет-магазинів є жінки. Вони намагаються створити затишок, облаштувати свій будинок. Не заперечуватимемо, що чоловіки теж є потенційними покупцями, але в даному випадку їх інтерес перебуває в певних рамках, необхідністю в даний час. Уявити чоловіка, який проводить тривалий час на сайті, вибираючи штори для кухні чи спальні складно. Зате вивчаючи інструмент чи матеріал для обробки кімнати чи будинку, може провести багато часу на сайті.
Перед наповненням магазину та його оформленням слід зрозуміти, хто може бути потенційним покупцем.
З представленої інформації, можна дійти невтішного висновку, що цільова аудиторія як жінки, а й чоловіки. Відповідно, при оформленні інтернет-магазину необхідно орієнтуватися на зручність. У зв'язку з цим варто дотримуватись наступних принципів:
Для просування інтернет магазину потрібна правильна структура сайту. Немов на скелет на дерево категорій кріпитимуться товари та інформаційні сторінки. Велика стаття про те, Як створити структуру сайту тут.
Сайт має бути простим та зручним для перегляду. Людина при пошуку необхідного товару не повинна мучитися, витрачати багато часу на пошук. Для знаходження він має зробити кілька кліків та потрапити на потрібну сторінку. Допустимо, ви вирішили створити інтернет-магазин "Товари для кухні". Ось список необхідних розділів:
Не забудьте створити розділ, де покупець може побачити всю продукцію, що реалізується за акціями чи майбутні бонусні розпродажі. Розміщуйте анонси про розпродаж. Рекламні оголошення можна створити на основних сторінках або виділити спеціальну сторінку для таких виробів. Подайте інформацію про те, як людина може замовити та отримати замовлення. Додатково можна оформити сторінку в стилі питання-відповідь, де буде представлено відповіді на найпопулярніші запитання. Організуйте форму зворотного зв'язку з відвідувачами, за допомогою якої вони можуть поставити будь-які запитання.
Кількість відвідувачів сайту залежить від пошукової системи. Для попадання на верхні рядки потрібно провести оптимізацію сайту. Самому, якщо ви цим не займалися, реалізувати буде досить затратно за часом, та й результат під питанням. Краще довірити виконання робіт фахівцеві, який візьме ваш сайт на обслуговування та виконає усі необхідні роботи.
Це найпростіший і найефективніший спосіб залучення відвідувачів на ваш сайт. Для реалізації буде потрібна допомога компаній, які надають подібні послуги, т.к. є безліч нюансів, не знаючи які можна марно витратити бюджет. Прочитавши нашу статтю про те, як налаштувати рекламу в Google Adwords ви, як мінімум, зможете скласти правильне техзавдання та перевірити виконані роботи на адекватність.
Створіть окрему сторінку у соціальних мережах. Можна, можливо використовувати Instagram, Facebook або інші мережі. Рекламуйте свій товар, красиво та докладно описуйте переваги. Використовуйте таргетовану рекламу, яка показуватиметься не всім користувачам, а конкретній аудиторії. Не забувайте звертатися до спільнот, які сформовані за певною ознакою. Наприклад, це можуть бути товариства домогосподарок, молодих мам чи щось інше.
Говорячи простою мовою, товарні агрегатори – це великі сайти, які збирають та надають інформацію про невеликі інтернет-магазини. Не варто сподіватися, що вони колись звернуть на вас увагу. Зверніться до них, за невелику плату ви станете партнером, ваші товари з'являться на сайті агрегатора. Залежно від агрегатора вартість відрізняється. Але не варто цього лякатися. Уклавши угоду, ви отримуєте великий трафік нових покупців.
Перед тим, як уявити щось, подумайте, а ви б використовували його. Систематично проводите опитування, яка продукція цікава відвідувачам, пропонуйте вибрати покупцям, що саме їх цікавить, які вироби вони хотіли б побачити у магазині. Опитування та анкети допоможуть вибрати, яка продукція справді цікавлять ваших відвідувачів.