В Україні останні кілька років спостерігається зростання популярності ЗОЖ. Людей, які регулярно займаються спортом і ведуть здоровий спосіб життя, стає все більше. Потрібно відповідати модним тенденціям. У даному матеріалі ми докладно розглянемо, як відкрити інтернет-магазин спортивних товарів із нуля самостійно.
Звичайно, ситуація з пандемією вносить свої корективи, але як тільки обстановка нормалізується, величезна кількість українців почнуть оновлювати або купувати нові абонементи в спортивні зали, щоб регулярно займатися спортом і підтримувати себе у чудовій формі. Зростає популярність йоги та фітнесу, молодь повністю відмовляється від вживання алкогольних напоїв та куріння, виникають нові види фізичної активності, які одразу знаходять тисячі шанувальників. Отже, можна говорити про збільшення попиту спортивні товари.
Придбати спорттовари можна у традиційних офлайн чи інтернет-магазинах. З огляду на те, що цільова аудиторія переважно складається з молодих людей, то логічно робити ставку на онлайн-покупки.
При правильно організованій роботі ви можете розраховувати на залучення таких груп покупців:
Каталог товарів складається з урахуванням особливостей цільової аудиторії. При вирішенні відкрити універсальний магазин, розміщуйте у ньому такі товари:
При виборі конкретного напрямку ви втрачаєте частину потенційних покупців, але це не означає, що вам потрібно відмовлятися від реалізації товарів із суміжних областей. Якщо ваш інтернет-магазин спеціалізується лише на товарах для фітнесу, подумайте про те, що може зацікавити вашу цільову аудиторію. Можна припустити, що ваші клієнти вважають за краще правильно харчуватися: спробуйте додати до асортименту комплекти здорового харчування.
У спортивному онлайн-магазині незалежно від його виду можна продавати спецодяг, спортживлення, товари для активного відпочинку: намети, похідне приладдя, меблі, що складаються.
Укладайте договори з компаніями, що мають невисокі оптові ціни, а також із невідомими в Україні брендами, які готові здійснювати постачання безпосередньо. Враховуйте компанії з Китаю: у них усі товари коштують дуже дешево, а в галузі різних пристроїв китайці попереду всієї планети. Найчастіше вони виробляють нові гаджети для спорту та туризму раніше, ніж великі західні компанії.
Основний персонал онлайн-магазину спорттоварів складають співробітники, які входять до штату будь-якого іншого інтернет-магазину: керівник, менеджер чи консультант, кур'єр. Основна вимога до всього персоналу, зокрема й організатора бізнесу: вміння розбиратися у спортивній продукції. Це поширюється і на кур'єра, оскільки покупець може поставити питання про доставлене замовлення і йому.
Ідеальна ситуація, коли спортивний магазин відкриває людина, яка тісно пов'язана зі спортом. По-перше, він добре знайомий з продукцією і завжди може проконсультувати чи дати корисну пораду. По-друге, він має багато знайомих та друзів у спорті, які постійно купуватимуть у його магазині.
Для збільшення популярності вашого магазину можна організувати додаткові сервіси.
Наприклад:
Спорт чудовий тим, що увага до нього ніколи не пропадає: різні турніри та змагання проводяться цілий рік, тому перелічені додаткові функції завжди викликатимуть інтерес у відвідувачів.
Як і в будь-якій діяльності, тут можуть виникнути певні нюанси:
Сайт онлайн-магазину спорттоварів повинен мати динамічний та стильний дизайн та повністю задовольняти запити відвідувачів. Розміщуйте фотографії лише спортивних та привабливих людей та тексти, що мотивують до спортивного способу життя. На головній сторінці можна розмістити інформацію про вашу компанію, рекламний банер або вітальне звернення до відвідувачів, блоки з акційними товарами, новинками та бестселерами.
Під час розробки універсального інтернет-магазину спортивних товарів розмістіть весь асортимент у відповідних товарних категоріях. Це можна зробити таким чином: за видами спорту (футбол, волейбол, хокей), брендами (Адідас, Найк, Рибок) або за типом (гаджети, аксесуари, одяг). Ваше основне завдання — структурувати сайт таким чином, щоб відвідувачі могли швидко знаходити потрібний товар.
Тут дійте за стандартною схемою: розміщуйте лише корисну інформацію, в товарних картках не забувайте вказувати детальний опис товарів та їх призначення, додайте можливість залишати відгуки.
Відповідально ставтеся до фотографій і відеоконтенту. На Youtube ролики з тренуваннями та прокачуванням різних груп м'язів набирають велику кількість переглядів. Спробуйте зробити щось подібне. Зверніться до професіонала та запишіть кілька відеороликів. Можете отримати додатковий дохід з рекламних інтеграцій виробників спорттоварів, які розміщуються у відеоконтенті.
Веде блог також може залучити додаткову аудиторію на сайт. Розміщуйте корисні тексти для представників різних цільових аудиторій, публікуйте новини світового спорту та інтерв'ю зі знаменитими спортсменами. Додати трохи розважального контенту.
Запускайте рекламні кампанії, орієнтовані представників різних груп вашої цільової аудиторії. Молодим та активним пропонуйте один вид товарів, шанувальникам здорової їжі – інший, людям, які відвідують спортзали та фітнес-центри – третій. Для цього необхідно створювати різноманітні унікальні торгові пропозиції та окремі лендінги.
Для підняття онлайн-магазину до топів пошукової видачі потрібно повністю оптимізувати сайт. Створіть зручну навігацію, перелінкуйте сторінки, заповніть мета-теги, вставте тексти та підписи, які розміщуються під фотографіями, не забудьте про ключові слова, за якими шукають ваші товари в інтернеті.
Пам'ятайте, що для просування сайту найефективнішими є низькочастотні запити. Наприклад, замість "кросівки для бігу" використовуйте "купити кросівки для бігу". До того ж ви можете розмістити посилання на інтернет-магазин на різноманітних спортивних форумах та у тематичних пабликах у соцмережах, згадати його у статті та опублікувати цей матеріал на відповідному ресурсі.
Види реклами та просування
На закінчення хочеться дати невелику пораду: по-справжньому любите ту справу, якою займаєтеся. Ваша діяльність приносить користь суспільству, оскільки ви пропагуєте спорт та здоровий спосіб життя. Пам'ятайте про це і люди почнуть вам довіряти. Бажаємо успіхів!