Як відкрити інтернет-магазин інтимних товарів

01 липня 2020
Автор: Степан Іванов
Категорія: Допомога

Сьогодні ми хочемо поговорити з вами на сучасну і водночас відверту тему, а саме про інтимні товари. Ця ніша при правильній організації бізнесу, детальному дослідженні ринку та виборі ефективного способу розкручування може приносити пристойний дохід. Як співалося в одній популярній пісні: "Не треба соромитися!" У цьому матеріалі ми розглянемо способи створення секс-шопу в Мережі та розповімо про можливі проблеми, які можуть виникнути у процесі.

 

Відкриття інтернет-магазину інтимних товарів

Вивчення ринку товарів для дорослих в Україні

Наприкінці 90-х у продажу повсюдно почали з'являтися товари, які раніше неможливо було ніде купити. Інтимні іграшки, відверту білизну, товари для дорослих заполонили полиці спеціалізованих магазинів. На перший погляд онлайн-магазинів, що пропонують клієнтам широкий асортимент інтимних товарів, має бути багато, але якщо докладно вивчити цей ринок, то можна переконатися, що в ньому є де розвернутися. Ринок росте, але повільніше, ніж хотілося б власникам секс-шопів. Причин тому кілька - це і фінансова криза, і не достатня розкутість людей, адже багато хто досі вважає іграшки для дорослих чимось ганебним. Однак люди, які розуміють, охочі поліпшити сімейні стосунки або поексперементувати теж є.

Секс-шоп, що здійснює торгівлю в Мережі, може приносити прибуток, якщо при його створенні слідувати ряду правил:

  1. Створення грамотного бізнес-плану, вивчення конкурентів. Встановіть ціни нижче ринкових, але так, щоб не працювати собі на збиток. Зробіть асортименти максимально широким, додайте в каталог всі види товарів, що існують на ринку. 
  1. Вибір однієї товарної категорії, розвиток її в усіх напрямках. Вибрали відверту білизну — пропонуйте всі відомі бренди, включаючи непопулярні кольори та розміри. Вирішили займатися рольовими костюмами – додайте до асортименту всі можливі варіанти. 
  1. Пошук постійних клієнтів. Саме вони становитимуть основу вашої клієнтської бази. Не намагайтеся відразу знайти багато покупців, а зосередьте свої зусилля якості обслуговування. Вам потрібні клієнти, які повернуться до вас знову. 
  1. франшиза. На ринку є кілька великих онлайн-магазинів, які дають змогу працювати за франшизою. Такий спосіб дозволяє продавати популярний товар та не витрачати гроші на розкручування бренду.

франшиза інтернет-магазину для дорослих

 

Обмеження

Незважаючи на те, що еротична продукція має віковий ценз від 18 років і більше, жодних спеціальних дозволів на їх продаж в Інтернеті не потрібно. Єдине, що необхідно зробити, це встановити на сайті спеціальну форму, в якій відвідувач має підтвердити, що йому вже виповнилося 18 років. Безумовно, цей захід не зупинить цікаву неповнолітню дитину. Він цілком спокійно може потрапити на сайт, придбати будь-який товар і отримати його поштою за паспортом, якщо він звичайно є. Однак, таких випадків навряд чи буде багато.

Цільова аудиторія

  1. Сімейні пари та статеві партнери. Найчастіше представники цієї групи покупців хочуть внести різноманітність у своє інтимне життя, додати яскравості почуттям та відчуттям. Вони відчувають сором, погано орієнтуються на продукції. Вам потрібно розкріпачити клієнтів та підібрати варіанти, що відповідають їхнім вимогам.
  2. Молоді люди, які не бояться експериментувати. Переважно досвідчені покупці, які бажають поповнити колекцію інтимних іграшок. Часто виявляють інтерес до новинок.
  3. Представниці найдавнішої професії. Вони часто повинні дивувати своїх клієнтів, тому їм потрібні різні інтимні товари. Ці покупці добре розуміються на асортименті і завжди знають, що їм потрібно.
  4. Люди із сексуальними відхиленнями. Існує безліч людських девіацій, пов'язаних з сексом. Якщо ви хочете бути успішними у цьому бізнесі, вам потрібно пропонувати клієнтам ті товари, які відповідають усім їхнім незвичайним запитам.

ЦА

 

Асортимент

Для складання оптимального товарного каталогу спочатку потрібно вибрати цільову аудиторію, з якою ви працюватимете. При вирішенні реалізовувати продукцію, орієнтовану всім клієнтів, пропонуйте їм максимально повний перелік товарів. Відстежуйте пропозиції конкурентів та не пропускайте цікаві новинки. При виборі однієї категорії активно розвивайте її в різних напрямках.

Цей перелік категорій ви зустрінете майже в будь-якому великому секс-шопі в інтернеті:

  • фалоімітатори;
  • штучні вагіни;
  • вібратори;
  • анальні стимулятори;
  • відверта еротична білизна;
  • костюми для інтимних рольових ігор;
  • контрацептиви, насадки;
  • збудники;
  • інтимна косметика, мастила і т.д.

каталог інтернет-магазину інтимних товарів

Середня сума продажу складає від 500 до 700 гривень, у відомих розкручених магазинах із продуманим асортиментом може сягати 1500-2000 гривень. Підвищеним попитом у всіх типів покупців користуються бюджетні іграшки та різні збудники, на які часто надходять великі замовлення. Ви зможете збільшити продаж непопулярних товарів за допомогою найму талановитих консультантів.

 

постачальники

У вас є два можливі варіанти: співпраця з виробниками та робота з оптовими компаніями. Відмовтеся від найдешевших товарів з Китаю, оскільки їхня якість залишає бажати кращого. Укладайте договори лише з постачальниками, які мають гарну репутацію. Можете також звернутися до дизайнерів, які виготовляють оригінальні секс-іграшки на замовлення.

 

співробітники

Інтимні товари є своєрідною продукцією. Весь персонал магазину повинен добре розумітися на асортименті і вміти спілкуватися з абсолютно різними людьми на делікатні теми. Вашим клієнтом може бути скромний молодий хлопець, який бажає пізнати нові враження, або доросла жінка, яка шукає гострих відчуттів. Ви та ваші співробітники повинні вміти знаходити підхід до кожного з них.

продавець в інтернет-магазині

Найміть продавця-консультанта та фахівців на аутсорсингу: бухгалтера та програміста. Для написання товарних описів вам знадобляться послуги копірайтера, а для проведення рекламних кампаній послуги маркетолога.

 

Доставка і оплата

Використовуйте стандартні способи: готівку кур'єру, поштовий переказ, онлайн-оплата за допомогою кредитної картки або електронних гаманців.

Особливу увагу приділіть питанням конфіденційності. Більшість ваших клієнтів не готові отримувати замовлення, упаковані в барвисте впакування з прямою вказівкою на те, що міститься. Багато покупців через сором'язливість віддають перевагу придбанню інтимних товарів саме через Інтернет, замість походу в офлайн секс-шоп. Для збільшення лояльності з боку покупців зробіть упаковку максимально непомітною.

конфіденційність в інтернет-магазині товарів для дорослих   

 

Офіс та складське приміщення

На початку вашої діяльності вам, швидше за все, не знадобляться ці площі. Здійснювати торгівлю інтим-товарами можна із власної квартири. Якщо у майбутньому у вас виникне потреба у складі, орендуйте його поряд з організацією постачальника, за умови, що він не надто далеко від вас. Це дозволить оперативно доставляти товари замовникам.

 

Створення сайту

Розробити інтернет-магазин можна за допомогою платформи Recommerce самостійно, або замовте його створення професіоналів. Не забувайте про наявність важливих компонентів усіх інтернет-магазинів:

  • грамотне структурування з поділом асортименту на категорії та підкатегорії. Для покупки відвідувач повинен вчиняти мінімум дій;
  • Спілкування із клієнтами через месенджери: WhatsApp, Viber, Telegram;
  • реклама на безкоштовних порталах;
  • Використання товарних агрегаторів: Авіто, Яндекс Маркет, Озон. За фіксовану платню ви зможете отримувати певний трафік;
  • створення зручної мобільної версії інтернет-магазину;
  • Розміщення товарного кошика та контактних даних у самому помітному місці;

 

Просування інтернет-магазину інтимних товарів

 

Контекстна реклама

Найпопулярніший і найефективніший спосіб — реклама в пошукових системах. Ви оплачуєте покази реклами вашого інтернет-магазину на верхніх рядках видачі. Не всі товари секс-шопа можна рекламувати в контексті. Так у Google Едвордс заборонено рекламу матеріалів сексуального характеру. Про це прямо вказують правила.

правила реклами в GoogleAds

Також в рекламній системі є поняття контенту не для будь-якої аудиторії, під яку найчастіше підпадають магазини інтимних товарів.

реклама інтернет-магазину товарів для дорослих

Важливо, щоб контент (текст і медіа) розміщений на сайті відповідав правилам GoogleAdwords, т.к. це може впливати на модерацію ваших об'яв.

контекстна реклама магазину інтимних товарів

 

Реклама в соціальних мережах

Цей спосіб розповісти про магазин необхідно використовувати обережно, оскільки рекламування інтимних товарів заборонено у всіх соціальних мережах. Основні правила: не рекламувати неіснуючих суперефектів і використовувати відверте порно. Як просувати сайт, якщо пряма реклама товарів недоступна?

Можна зробити інакше: створити сторінку компанії та публікувати інформаційні матеріали. Наприклад, історичні відомості про появу перших інтимних магазинів закордоном і в нашій країні, огляди товарів, статті про те, що можуть бути корисні ваші товари. Посилайтеся на передовий світовий досвід чи досвід ваших клієнтів (без імен, звичайно). Під кожним постом можна розміщувати посилання онлайн-магазин.

 

Рекламні банери

Розміщуйте рекламу на порталах, присвячених подібним темам, форумах, пабликах та інших популярних ресурсах. Це приверне до вас нових клієнтів. Не потрібно розміщувати рекламу на порносайтах та порнофорумах. Це допоможе залучити нову аудиторію, але через це постраждає репутація вашого інтернет-магазину.

 

Товарні описи

Для продажу секс-виробів недостатньо просто перерахувати їх особливості та можливості, у читача потрібно викликати емоції та бажання спробувати товар у справі. Кордон між еротикою та відвертою вульгарністю дуже тонка. Відмовтеся від використання елементів порнографії: всі ці фото голих дівчат та статевих органів не зроблять на відвідувача належного ефекту. Зацікавте потенційного клієнта яскравим та інтригуючим описом із елементами загадковості.

опис в інтернет магазині інтимних товарів

 

Реклама у блогерів

Інтимні товари мають продаватися емоційно. Якщо своїм досвідом використання того чи іншого секс-виробу зі своєю аудиторією поділитися популярний блогер, то можливість купівлі значно збільшиться. Зрозуміло, далеко не кожна людина погодиться рекламувати таку специфічну продукцію, тому вам потрібні лише найактивніші та сміливіші, готові розповісти про товар та за необхідності самостійно перевірити його ефективність. Деякі інтернет-магазини інтимних товарів заводять свої тематичні паблики в Instagram із цією метою.

 

Спілкування з аудиторією

Охочих отримати нові знання та дізнатися цікаві факти про секс достатньо. Використовуйте цю ситуацію: організуйте спілкування та підтримуйте розмови у вільних чатах. Можна створити паблік у месенджері та відповідати там на запитання відвідувачів, а також рекомендувати товари, які здатні вирішувати різноманітні проблеми.

Можна використовувати інший спосіб - закрита бесіда в месенджері або Instagram. Спочатку надішліть запрошення для вступу тільки постійним клієнтам і почніть з ними спілкування. Після цього можна розповісти про створений чат іншим потенційним учасникам за допомогою поштових розсилок, рекламних банерів або розміщення інформації в соціальних мережах. Статус обраного учасника втішить багатьом, і до вас почнуть додаватися лише через бажання отримати статус обраного. Вам залишається тільки представляти свій товар у кращому світлі та оформляти продажі.

Хочемо побажати вам удачі у створенні та розкручуванні вашого інтернет-магазину інтимних товарів. Все вийде, якщо ви докладете достатньо зусиль та часу.

Інші статті з цієї теми:

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!