Як відкрити інтернет магазин іграшок в Україні: інструкція.

31 липня 2020
Автор: Степан Іванов
Категорія: Допомога

Реалізація іграшок для дітей – перспективний напрямок бізнесу. Люди можуть відмовитися від деяких видів косметики, одягу або продуктів, проте вони ніколи не перестануть балувати дітей. Ниша, що розглядається, відрізняється відсутністю сезонних коливань, високою маржинальністю і великою кількістю постачальників. Інформація про те, як відкрити інтернет магазин іграшок, зібрана в цьому матеріалі.

 

Особливості вітчизняного ринку іграшок

Кількість людей, які воліють робити покупки в інтернет-магазинах, динамічно зростає. Онлайн-шопінг став ще популярнішим на тлі пандемії. Самоізоляція та подальше скорочення соціальних контактів призвели до підвищення активності покупців. Батьки, бажаючи забезпечити дітям цікаве дозвілля та розвиток, активно замовляють розмальовки, фігурки, набори для творчості та багато іншого в мережі.

покупка розвиваючих іграшок в інтернет-магазині

Роботу в цій ніші потрібно починати з сегментації іграшок, класифікуючи їх за віком, статтю та призначенням. В останні 10 років спостерігається демографічна криза, тому обсяги продажів іграшок для дітей дошкільного віку можуть бути дещо нижчими, якщо порівнювати з продукцією для дітей у віці 10-15 років. У цьому питанні все залежить від регіону роботи та демографічної ситуації у ньому, тому попередньо можна виконати аналіз діяльності конкурентів.

Робота в цій ніші характеризується рядом особливостей, розглянемо їх:

  • відсутня сезонність. Іграшки купують і взимку, і влітку, особливо попит підвищується напередодні світських та релігійних свят, а також канікул;
  • якість. Батьки ретельно стежать за складом та безпекою іграшок. Особливо це стосується іграшок для дітей молодшого віку. Клієнти готові переплачувати за бренд та продукцію із натуральних безпечних матеріалів. Підвищується попит на вироби ручної роботи, у складі яких немає барвників, але є натуральні тканини, гречане лушпиння, інші екологічно чисті матеріали;
  • користь. Сучасні батьки стурбовані раннім розвитком дітей, на цьому фоні зростає популярність ігрових наборів, головоломок, бізібордів, інших подібних продуктів;
  • доступність цін. Онлайн-клієнти до укладання угоди порівнюють ціни, аналізують інформацію та шукають знижки. Рекомендуємо впровадити дисконтні та інші програми, що підвищать привабливість вашої пропозиції;
  • консультації. Іграшки для дітей обирають і купують не лише батьки, а й бабусі, дідусі, друзі сім'ї, хрещені – люди, які слабо розуміються на цьому питанні. Тому власник інтернет-магазину має подбати про наявність зворотного зв'язку та кваліфікованих консультацій.

дідусь з бабусею та онукою

Після аналізу ринку та конкурентів необхідно скласти список пріоритетних товарів для різних вікових груп. Потрібно орієнтуватися не лише на пряму, а й на непряму цільову аудиторію, адже діти стають ініціаторами покупки.

 

Етапи створення інтернет-магазину іграшок

Створення онлайн-магазину з продажу іграшок – багатоступінчастий процес, який починається з аналізу клієнтів та завершується збиранням первинних показників. Про те, як скласти бізнес-план інтернет-магазину читайте тут. Розглянемо кожен етап докладніше.

 

Аналіз конкурентів

Ніша характеризується як високим попитом, і колосальної конкуренцією. Онлайн-магазинів багато, їх власники мають унікальні стратегії просування та роботи з клієнтами. Тому створення інтернет-магазину іграшок, як і будь-якого іншого e-commerce бізнесу, починається з аналізу конкурентного середовища, для якого використовуються наступні інструменти:

  • програми та інший софт для виконання парсингу;
  • онлайн-сервіси для збирання інформації про інтернет-магазини, що займають перші рядки пошукової видачі;
  • аналіз сайтів-агрегаторів;
  • використання методу "таємний покупець";
  • збирання інформації шляхом вивчення відгуків.

аналіз конкурентів

На фініші необхідно сформувати стратегію з урахуванням досягнень та помилок конкурентів. Клієнтів можна залучати не лише низькими цінами, а й стабільними дисконтними програмами, безкоштовними послугами, розгорнутими консультаціями, якістю товарів та сервісу, який не надають інші магазини. Можна домовитись із власниками партнерських інтернет-магазинів, що працюють у суміжних сферах. Це можуть бути продавці дитячих меблів, косметики, одягу та інших товарів, які зацікавлені у спільній рекламі та просуванні.

 

Стратегія ціноутворення

Стратегія вибирається з урахуванням типу товарів, що реалізуються в інтернет-магазині. Націнка на ексклюзивні іграшки може сягати 300%, на звичайні – 50-100%. У цьому питанні все індивідуально, на етапі розкручування варто орієнтуватися на ціни, які встановлюють партнери та конкуренти.

Не рекомендується занадто занижувати вартість, адже в цьому випадку клієнти можуть засумніватися як оригінальність іграшок, а ви втратите маржу і не зможете повноцінно просувати магазин через відсутність коштів. Високі ціни не стимулюють купувати більше, тому варто відштовхуватись від середніх значень. По ходу розкручування та розширення кола клієнтів ціни можна буде поступово підвищувати, що дозволить збільшити маржинальність та не злякати потенційного покупця. Намагайтеся не демінгувати, адже така позиція нерідко призводить до краху комерційного проекту, що є особливо небезпечним для молодих інтернет-магазинів. Інформація про ціни конкурентів можна знайти в агрегаторах, а також за допомогою ручної перевірки їх сайтів. У деяких постачальників існує рекомендована роздрібна ціна, вище за яку продавати не можна.

 

Найм персоналу, оренда приміщень

продавець іграшок

Інтернет-магазин потребує менеджерів, консультантів, пакувальників, бухгалтерів та водіїв, якщо планується послуга з доставки замовлень самотужки. Багато співробітників можуть працювати віддалено, тому від оренди офісу можна відмовитись. Без складу обійтися неможливо, адже партію товарів треба десь зберігати. Використання для цієї мети гаража, старої дачі або власної квартири – ризиковий захід, адже якщо коробки з іграшками розмокнуть або забрудниться, то продукцію доведеться або списати, або продавати зі знижкою.

При виборі складу рекомендується звертати увагу на сухі та чисті приміщення, доповнені найпростішою системою опалення. Склад повинен розташовуватися у зручному місці, також варто подбати про найм охорони або підключення до сигналізації, що попередить крадіжки та вандалізм.

 

Цільова аудиторія інтернет-магазину іграшок

Визначаючи цільову аудиторію, треба пам'ятати, що батьки оплачують іграшки, але використовують їхні діти. Перших цікавить ціна, безпека та практична користь, других – функції, естетична привабливість. На цьому етапі важливо врахувати смаки та переваги кожної групи, відштовхуючись від наступних рекомендацій:

  • товари мають бути привабливими, викликати інтерес у дитини;
  • продукція має бути добре презентована;
  • на сторінках каталогу має бути розміщена повна інформація про іграшку: виробник, бренд, технічні характеристики, склад. Діти не звертають увагу такі деталі, але вони цікавлять батьків.

Для попереднього аналізу цільової аудиторії можна використовувати соціальні мережі, опитування, холодні дзвінки та досвід конкурентів.

 

Асортимент інтернет-магазину з продажу іграшок

Експерти рекомендують створювати асортименти, орієнтовані різні групи покупців. До нього варто додавати ексклюзивні та масові іграшки, доступну продукцію вітчизняного та китайського виробництва, а також товари від всесвітньо відомих брендів. Асортимент, орієнтований на клієнтів із різним рівнем платоспроможності, допоможе продавати більше та підвищувати середній чек.

асортимент в інтернет-магазині іграшок

Варто наповнювати каталог іграшками для різних вікових груп, а також приділити увагу перегляду найпопулярніших магазинів. Потрібно проаналізувати блоки "З цим купують", "Товар тижня", "Лідери продажів" та інші, що допоможе правильно оцінити попит. Найбільшою популярністю користується така дитяча продукція:

  • розвиваючі та настільні ігри;
  • інтерактивні іграшки: тварини, пупси;
  • головоломки, товари для творчості (пензлі, фарби, полімерна глина та інші);
  • набори для проведення експериментів, а також створення прикрас, автомобільних моделей та інших виробів у домашніх умовах;
  • іграшки, присвячені виходу фільму чи мультфільму;
  • набори конструкторів, багато іншого.

Не варто ігнорувати продукцію, яка знаходиться на піку популярності зараз. Яскравий приклад таких товарів – блейди та ляльки LOL.

 

Співпраця з постачальниками

Самостійне виробництво іграшок – трудомісткий процес, що потребує колосальних інвестицій. Якщо бізнесмен не має у своєму розпорядженні великого бюджету, то доцільно закуповувати готову продукцію. На цьому етапі можна налагодити роботу з виробниками, які забезпечують найнижчі ціни з дистриб'юторами або компаніями, зайнятими пошуком дропшиперів. В останньому випадку бюджет взагалі не знадобиться, адже оплата замовлень виконуватиметься грошима, отриманими від клієнтів. Можна знайти людей, які створюють іграшки своїми руками, проте доведеться вирішувати питання, пов'язані з визначенням якості та оплатою партій такої продукції.

Під час пошуку постачальників варто звертати увагу на компанії з гнучкими умовами: обмін та повернення, відстрочення платежу, укладання договору. Власник інтернет-магазину повинен убезпечити себе та бізнес, а також відстояти бізнес-інтереси. Попередньо варто подивитися відгуки про постачальників, щоб відсіяти неблагонадійні компанії. Докладніше про те, як знайти постачальників для інтернет-магазину в Україні, ми вже писали в нашій статті тут.

оптові постачальники іграшок

 

Створення сайту

Для створення сайту інтернет-магазину можна вибрати підрядника, використовувати готові коробкові CMS або використовувати конструктор інтернет-магазину. У першому випадку є ризики, адже сайт може вимагати доопрацювань, а підрядники часто затягують терміни. Платні коробкові рішення забезпечують працездатність та візуальну привабливість інтернет-магазину, але також потребують спеціалістів для налаштування. Конструктор інтернет-магазину - Найшвидший і найпростіший спосіб створити сайт магазину іграшок. Останній повинен відповідати таким вимогам:

  • наявність мобільної версії;
  • висока швидкість завантаження сторінок на будь-яких пристроях;
  • можливості для масштабування, що буде потрібно при розширенні інтернет-магазину;
  • перспективи для оптимізації, як зовнішньої, і внутрішньої.

Особливу увагу потрібно приділити юзабіліті, створення правильної структури та дизайну. Останній повинен бути орієнтований на маленьких клієнтів: красиві фотографії, кольорові навігаційні кнопки, яскраві банери, презентаційні відеоролики, але все має бути в міру і поєднуватися. Важливо провести внутрішню сегментацію товарів у каталозі, правильно налаштувати фільтри. Батьки та діти повинні мати можливість вибрати товар, який відповідає їх вимогам: вік та стать дитини, колір, призначення, інші параметри.

 

Просування сайту інтернет-магазину іграшок

Просування - Обов'язковий процес для інтернет-магазину. Використовуються платні та безкоштовні інструменти:

  • контекстна реклама (Платно). Налаштування рекламних компаній виконується у сервісах Google та Yandex (для деяких регіонів), рекламні оголошення отримують найкращі позиції у видачі, а також відповідають інтересам клієнтів;
  • SMM (Платно). Орієнтовано залучення трафіку із соціальних мереж, має схожі риси з контекстної рекламой;
  • крос-маркетинг (Безкоштовно). Просування виконуються разом із партнерами з допомогою публікації перехресних рекламних посилань, акцій та інших маркетингових прийомів;
  • нативна реклама (Платно). Публікується на сторонніх сайтах, має форму рекомендації чи інформаційної статті, доповненої посиланням. Цінний інструмент для зміцнення профілю посилання та залучення трафіку.

Для просування одного товару або розпродажу залишків використовуються цільові сторінки. Вони допомагають привернути увагу користувачів до певного товару/групи товарів, а також зібрати контактні дані та підвищити обсяг продажу. Як додаткова реклама можна використовувати поліграфічну продукцію. Листівки, буклети та інші матеріали можна розповсюджувати у спальних та/або інших районах, де можуть проживати представники вашої цільової аудиторії. Добре працюють акції, швидкі чи тривалі конкурси, участь у виставках та заходах, присвячених святам. 

Пам'ятайте, що реалізація іграшок – відповідальна робота, яка потребує індивідуального підходу до кожного клієнта. Іграшки повинні мати високу якість, відповідати характеристикам виробника, а також викликати інтерес у дітей, які в перспективі їх використовуватимуть. Під час розкручування інтернет-магазину потрібно знайти баланс між вимогами батьків та бажаннями дітей, запроваджуючи унікальні пропозиції для прямих та непрямих клієнтів. Вкладіть у бізнес душу, ставтеся до клієнтів із турботою, демонструйте свою зацікавленість – все це допоможе сформувати позитивний імідж та завоювати довіру.

Інші статті з цієї теми:

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!