Акаунт в Instagram - це можливість не тільки радувати передплатників новими фотографіями, а й розвивати бізнес. Існують способи, що дозволяють збільшити цільову аудиторію компанії саме за рахунок користувачів цієї соціальної мережі.
Інстаграм — одна із соціальних мереж, що підкорили серця людей на всіх континентах. Тут проводять час, діляться фотографіями, рецептами, думками, обирають готелі та ресторани. Але цим її можливості не закінчуються. Багато підприємців уже оцінили потенціал Instagram у питаннях залучення клієнтів, збільшення обсягів продажу. Завдяки Інсті можна не просто щось пропонувати, а робити акценти на найважливіших деталях, показувати зразки продукції або повідомляти про нові послуги.
Нагадаємо про один момент. Інстаграм дозволяє продемонструвати товар, заявити про послугу, залучити до них інтерес потенційних клієнтів, викликати довіру. Що рекламується, значення практично немає. Робота будується за єдиним принципом. Instagram нарівні з іншими соціальними мережами має переваги та недоліки.
Серед мінусів необхідно виділити такі:
З урахуванням сказаного раніше, робимо висновок. В Інстаграмі можна просувати, рекламувати лише особистий бізнес. Але й за суттєвих масштабів виробництва чи торгівлі соціальна мережа буде корисною. Важливо лише витратити час вивчення її особливостей, їх застосування практично. Тоді Instagram стане джерелом трафіку для корпоративного сайту чи інтернет-магазину.
Поговоримо спочатку про переваги Інстаграма:
Якщо підсумувати плюси Інстаграма, його можна вважати якісним помічником у питаннях залучення трафіку на сайт.
В Інстаграм можна заходити для розваги та в робочих цілях - для розміщення оголошень, читання коментарів. Щоб обліковий запис став джерелом трафіку на сайт, потрібні щоденні публікації, ролики, фотографії, спілкування з передплатниками. Допоможе звернення до популярного блогера для розміщення рекламного посту. Але починати просування слід із оформлення свого профілю.
Якщо ви будете дотримуватися правил, наведених нижче, профіль буде максимально ефективним:
Аналіз трьох десятків успішних акаунтів показав, що за дотримання правил кількість передплатників становила 10-100 тисяч.
Тільки вибору аватара та заповнення даних недостатньо. Важливо вчасно згадати налаштування сторінки. Тут є безкоштовна можливість задати бізнес-аккаунт. Зі зміною статусу ви отримуєте можливість:
Власники бізнес-акаунтів можуть отримувати та аналізувати такі дані:
1. Аудиторія. Ви знатимете вік передплатників, їх стать. Не менш важливою є активність з урахуванням часу доби.
2. Контент. Цей пункт дозволить перевірити, наскільки інформація у профілі є цікавою для клієнтів.
3. Відвідуваність. Тут відображаються дані про перегляди та переходи за наданими посиланнями.
Реєстрація в Instagram, створення облікового запису не передбачає відмову від реклами та націлювання. Реклама допомагає продавати. Таргетинг - це спосіб виділення відвідувачів сайту або соціальної мережі, які гарантовано звернуть увагу на рекламний пост чи ролик.
Грамотна рекламна кампанія, робота з націленням - це економія часу з одночасним залученням цільової аудиторії. Якщо реклама потрапляє саме до тієї людини, якій потрібні послуги рекламодавця, вона, швидше за все, стане клієнтом. Таргетингова реклама дозволяє привернути увагу не абстрактної людини, а певної аудиторії.
Існують різновиди націлення, розраховані на взаємодію з різною аудиторією. Найчастіше збільшення ЦА вибирають відповідні рекламні платформи. Це означає, що реклама має бути там, де бувають її потенційні споживачі.
Типи націлення:
Тематичний. Передбачається, що тема реклами та сайту, вибраного для розміщення збігаються.
Географічний чи геотаргетинг. Рекламний ролик, банер демонструється жителям, гостям однієї країни, області, муніципалітету
Локальний. Реклама розрахована тільки на тих, хто знаходиться не далі ніж 15 км від рекламодавця.
За інтересами (контекстна реклама). Користувач бачить рекламу, що відповідає його запитам у мережі.
тимчасової. Користувач бачить рекламний ролик, банер, пост лише у певний час дня.
Соціально-демографічний. Товари чи послуги демонструються не всім підряд, а тим, хто відповідає певним критеріям (стаття, вік, спеціальність, місце роботи, рівень доходу).
Поведінковий. ЭЦей тип націлювання дозволяє аналізувати облікові записи користувачів соціальної мережі з використанням cookie-файлів. Вони дозволяють дізнатися, які запити надсилало якесь обличчя, які сторінки його цікавлять. За підсумками аналізу можна отримати «профіль» людини, якій буде цікавий пропонований товар чи послуга.
Поведінковий націлення характерний для всіх соцмереж. Imstagram – не виняток. Уважний користувач інтернету може помітити, що після відвідування деякого сайту або сторінок інтернет-магазину він бачить рекламу певної спрямованості.
Геоповедінковий. Цей варіант націлення дозволяє проаналізувати цільову аудиторію виходячи з даних геосоціальних сервісів. Можна дізнатися, де буває конкретна людина, щоб згодом пропонувати їй тематичні рекламні ролики чи банери.
Раніше в цій статті наголошувалося, що Instagram ― це чудова можливість збільшити трафік на сайт за рахунок різних сервісів, але не менш важливо, щоб ваш обліковий запис зацікавив людей, викликав бажання підписатися на нього.
Трафік на сайті збільшуватиметься разом із зростанням передплатників на обліковий запис в Інстаграмі. Але не варто думати, що все обмежиться лише цим. Щоб не втратити існуючу ЦА, сторінку потрібно розвивати, а для цього потрібна стратегія. Не завадить і вивчення потреб передплатників та відвідувачів облікового запису.
Для вирішення цього завдання буде потрібно аудит профілю. Він дозволяє оцінити якість розміщених на сторінці зображень, ефект від вкладень у рекламу, проаналізувати актуальність хештегів.
Якщо сторінка має недоліки, виявити їх можна за допомогою аудиту. Він покаже, скільки серед передплатників фейкових сторінок, які не дають «лайки» під фотографіями та постами. Тому просуванням облікового запису краще займатися не вручну, а з використанням спеціальних сервісів. Вони дозволяють встановити, чи профіль є справжнім. Серед передплатників буде менше фейків.
Якщо у вас є друзі та знайомі, які займалися просуванням своїх сторінок в Інстаграмі, не бійтеся звертатися до них на початкових етапах роботи. Це допоможе подолати початкові проблеми, зрозуміти, як працюють ті чи інші механізми.