ПН-ПТ 09:00-13:30, 14:30-18:00 по киевскому времени.
Техническая поддержка по телефону не осуществляется.
Отправить вопрос в поддержку можно через контакты.
Телефон головного офиса: +375 (44) 555-62-40

Як відкрити інтернет магазин

icons8-часы-50

Час прочитання: 9 хвилин

Відкрийте інтернет-магазин на Recommerce – все для продажу вже всередині!

Бажаєте побудувати і розкрутити власний бізнес в мережі? Зверніться до професіоналів. Експерти цієї справи можуть багато порадити починаючим та компетентним підприємцям. Нами розроблена покрокова інструкція. Зараз розкажемо вам про таке:

  • які основні етапи утворення інтернет-магазину;
  • за допомогою чого просувати проект;
  • проблеми чи ситуації, що можуть виникнути під час роботи інтернет-магазину.

Що вас чакае попереду...

jak-vidkriti-internet-magazin-v-ukraini

 

Інтернет-магазин: складові частини проекту

Ефективно функціонувати справа зможе лише у разі, коли всі складові частини гармонійно поєднуються одна з одною, а їх реалізація відповідає бізнес-плану. Щоб цього досягти, треба вирішити наступні питання:

  • про сайт інтернет-магазину, зовнішню «вітрину»: треба надати можливість зрозумілого та комфортного вивчення асортименту, декілька альтернативних варіантів відбору та замовлення товарів;
  • обрати недороге, але працююче поширення магазину в мережі: було багато прикладів, як марно витрачені на рекламу декілька тисяч гривень не давали жодного результату, а всупереч  – майже безкоштовна промо-компанія сприяла значній кількості покупців;
  • про будь-які бухгалтерські особливості роботи фірми;
  • про надійність постачальників – тих, з якими вже склалися стосунки та нових, про високу якість товару; 
  • покупка не повинна загубитися під час доставки, оперативність її отримання.

основні етапи утворення інтернет-магазину

Для утворення справи з нуля та щоб розпочати успішний бізнес, не обов'язково мати технічні вміння, навики веб-програміста. Для управління справою в інтернеті достатньо намагання, ділової спритності, намірів досягти здобутків в будь-якій справі. Тим, хто зважився побудувати бізнес в інтернеті, не обов'язково мати досвід в програмуванні або маркетингу. Немає потреби залучати космічні суми. Для старту онлайн-торгівлі в Україні вистачить зацікавленості, дійсного бажання, намірів досягти процвітання, бізнес-спритності. У разі наявності таких рис, треба визначитися з головними тезами утворення свого проекту.

Що треба реалізовувати?

Дизайн сучасних веб-сторінок залежить від профільної особливості товару. Для сайтів с вузьким напрямком асортименту це найважливіше. Треба з’ясувати, який вид продукції ви плануєте пропонувати. Перевагу надавайте колу ваших інтересів. Адже, якщо ви домогосподарка, набагато логічніше продавати які-небудь речі для будинку, ніж рушниці чи вудочки.

 

 

Утворення сайту інтернет-магазину

Окрім цього, обов'язково треба якнайшвидше визначити коло постачальників, налагодити поставки, врахувати всі дрібні моменти: від щомісячного обсягу товару до строків відвантаження та оптової ціни.

Актуальний домен та назва

При цьому орієнтуйтеся на товар, що запропонуєте клієнтам. Навряд покупцю буде до вподоби, якщо на сайті з назвою skovoroda.ua, він не знайде господарчого обладнання, а зустріне велику кількість аксесуарів для автомобілів. Було б добре, якби ім'я якось розкривало призначення магазину.

Ще радимо шукати примітні назви – вони добре запам'ятовуються. Просте і дотепне доменне ім'я сприятиме поверненню користувача на ваш сайт. Ця частина розвитку справи є одною з найважливіших, оскільки необхідно врахувати скрізь усе, зробити важливий вибір. 

Визначення способів розрахунку

Обрати та зареєструвати найкраще доменне ім'я дозволить підтримка нашого сервісу після створення аккаунта для власного інтернет-магазину.

Утворення сайту інтернет-магазину

Визначилися з категорією товарів чи послуг для продажу та зареєстрували доменне ім'я, можна починати найголовніший етап – створення сайту. Скористайтеся конструктором, завітавши сюди. Спочатку вам пропонується тестовий термін на 14 днів, на протязі яких можна потренуватися –  створити крамницю з нульовими витратами. Якщо після тестового режиму думки почати власний онлайн-бізнес не пропадуть, активуйте аккаунт і розпочинайте працювати в мережі.

Контекстна реклама

Все необхідне з'ясоване, а змінні параметри налаштовані, потрібно заповнити певні відомості в реєстраційній формі. На разі ваш магазин створено, а вас спрямовано до панелі керування проектом. Там є можливість підлаштувати під особисті потреби наявний функціонал.

Налаштування дизайну

Налаштувати зовнішній вигляд сторінки можливо такими шляхами: використовуючи готові шаблони чи розробивши індивідуальний проект. Серед запропонованих форм можна вибирати безкоштовні рішення. Вони дають змогу підбирати до сайту кольорову палітру, розмір та вид шрифту, міняти логотип, пункти меню та частини сторінки.

Дизайн на замовлення розробляється у відповідності до основних особливостей торгівлі, асортименту, що планується продавати, з урахуванням вимог власника. Це якраз такий випадок, коли гра варта свічок: гроші витрачаються на оформлення не даремно, адже всім клієнтам до вподоби працюючий, сучасний та функціональний сайт. Для цього потрібний певний досвід.

Залучення клієнтів

Додавання товарів та заповнення їхніх карток

Додавати товари можливо кожний раз самостійно або автоматично. При першому варіанті на кожну одиницю товару необхідно завести індивідуальну картку, внести ознаки, прикріпити зображення, вказати ціну та умови доставки.

Другий спосіб допомагає робити це набагато хутчіше. З використанням системи обліку 1С додається до каталогу одночасно безліч товарів. Додатковим стрімким інструментом є упорядкування прайс-листів з використанням засобів імпорту.

Визначення способів розрахунку

Після розміщення відомостей про товари варто визначитися зі зручними варіантами оплати. Більшість продавців надає перевагу системі з декількома варіантами, адже кожний клієнт надає перевагу одному з них. Можливо налаштувати оплату під час отримання товару, також варіанти сплати замовлення через електронні гаманці чи банківською картою.

Ми рекомендуємо платіжний агрегатор. Він забезпечує відразу декілька варіантів: банківські картки, платіжні термінали, електронні гаманці, sms-платежі. В систему вбудована підтримка декількох великих агрегаторів. Необхідно ознайомитися з особливостями їх роботи в Україні та скласти угоду, в якій вказуються потрібні реквізити нашої платформи.

При безготівкових розрахунках є можливість встановите автоматичне генерування платіжних доручень, надання рахунку.

Налаштувати варіанти доставки

Є декілька варіантів організації доставки товарів споживачу. Для електронного контенту найоптимальнішим рішенням є доставка електронною поштою, для клієнтів вашого населеного пункту – покупка транспортується власною кур'єрською службою. По всій країні зручно пересилати товари, використовуючи послуги логістичних фірм. В конструкторі передбачено калькулятор для визначення ціни за доставку кур'єром.

Налаштувати варіанти доставки

Це фінальна частина заснування інтернет-магазину. Завершивши його, можна розпочинати діяльність. Зупинитеся на цьому етапі, початку продажів дуже довго чекати. Невідомо, чи вони взагалі розпочнуться та забезпечать дохід. Врахуйте ще 2 кроки, що дозволяють і розкрутити справу, і отримати визнання в цьому складному бізнесі.

Залучення клієнтів

Для заохочення клієнтів вам необхідно інформативне поширення нового проекту. Ускладнень не повинно виникнути, оскільки в 2018 році є достатньо багато засобів для піару. Якщо це не врахувати, зростання кількості відвідувачів та продажів ви не побачите. Ось ще одна покрокова інструкція, яка звертає увагу на важливі складові:

  1. налаштування під запити пошуку (SEO-оптимізація), що допомагає визначити початкові місця у видачі пошукових систем;
  2. контекстна реклама від Google і Yandex з метою спрямовувати на вашу об’яву користувачів, що шукали відомості, які за змістом подібні вашій сфері;
  3. співпраця з крупними торгівельними майданчиками;
  4. заохочення покупців через публічні сторінки в соцмережах, проведення цікавих конкурсів та акцій з метою розповіді користувачам про сайт.

Тепер про кожний спосіб ми розповімо трохи детальніше.

Пошукове просування

Щоб просувати товар через пошукові запити, необхідно вивчити складові цього піару. Покупці знаходять товари в Google і Яндекс за допомогою певних запитів. Отримавши результат з переліком тисяч сайтів, вони рідко переглядають більше першої сторінки. Тому, у разі відображення вашого ресурсу на першій сторінці, можливість його перегляду користувачами збільшується в декілька разів.

До комплексу дій з SEO-оптимізацією входить пошук потрібних запитів і робота над змістом сайту. Зробити це можна самостійно, але без досвіду очікуваний результат можна не отримати. Тому краще довірити роботу фахівцям.

Контекстна реклама

Така реклама спирається на появу текстових об’яв, що залежать від поточних пошукових запитів та попередніх результатів пошуку. У разі пошуку інформації за спроученням «екологічна біжутерія», в контекстній рекламі з’явиться оголошення магазина цього напрямку.

Рекламні пости

Розміщення різноманітних відомостей, що близькі за тематикою вашій крамниці, в її групах-сторінках в соцмережі допоможе привабити цільову аудиторію і отримати потенційних клієнтів. Ви навіть не припускаєте, як допомагають в поширенні продукту вдоволені покупці. Вони можуть викладати «задоволену інформацію» про покупку у вас на багатьох форумах. Але у разі вашої неякісної роботи є значний ризик негативного відгуку.

Досягнення ефективності магазину

 

Досягнення ефективності магазину

Ну що ж, магазин працює, клієнти відвідують привабливий сайт, обраний товар продається. Надходжень достатньо, вони перекрили початкові вкладання на розвиток. Подальші ваші дії передбачають якісне вивчення ринку. Аналітичну роботу можливо провести з використанням самої платформи: тут можна контролювати декілька показників, що сприяють поліпшенню роботи нової торгової точки, вигадувати цікаві акції та нові канали реалізації.

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!