ПН-ПТ 09:00-13:30, 14:30-18:00 по киевскому времени.
Техническая поддержка по телефону не осуществляется.
Отправить вопрос в поддержку можно через контакты.
Телефон головного офиса: +375 (44) 555-62-40

Інтернет комерція

icons8-часы-50

Час прочитання: 9 хвилин

Зараз немало бізнесменів займаються продажем через інтернет — легкий, вигідний варіант для заробітку навіть для початківців. Власний ресурс дає можливість заробляти гроші, не виходячи з дому. Для цього не обов’язково мати спеціальну освіту, достатньо зрозуміти тонкощі .

Маєте розуміти: одразу розбагатіти не вийде. Інтернет-магазин потребує постійних вкладень, вони будуть рости з кожним кроком. Першу партію товару закупили на суму 1000 ум.од., продали, отримали прибуток. Що ви зробите далі? Закупите нову партію, будете розширювати асортимент, вкладати гроші у обладнання, найм співробітників. Виходить, щомісяця на розвиток вам необхідна все більша сума, не залишається вільних грошей.

Що вас чакае попереду...

  1. Як вибрати товар для продажу в інтернеті?
  2. Продаж  б/у речей через Інтернет
  3. План дій перед створенням інтернет-магазину
  4. Які є способи створення інтернет-магазину, і як це зробити самостійно?
  5. Просування інтернет-магазину

Інтернет-комерція

Не починайте бізнес широким асортиментом товарів, хіба що у вас дуже великий бюджет. Починайте з чогось невеликого, вузько направленого, наприклад, дитячого взуття. Надалі зможете розширити свій магазин, продаючи не тільки взуття, а й одяг для дітей та дорослих.

Як вибрати товар для продажу в інтернеті?

Який інтернет-магазин відкрити і що краще продавати? Наведемо рекомендаціі щодо вибору товару.

Як вибрати товар для продажу в інтернеті

  1. Найкраще вибирати малогабаритні, легкі продукти (книги, китайські дрібнички). Це дає можливість зберігати поставки у себе вдома або в іншому приміщенні. Маленькі речі легше транспортувати, доставляти замовлення клієнтам можна на власному авто, поштовими службами за невелику ціну.
  2. Зверніть увагу на рідкісні, неконкурентні речі (ляльки, хенд мейд-вироби). Вибирайте продукти, яких мало на ринку. Наприклад, в’язані речі ручної роботи.
  3. Займайтесь тим, на чому розумієтесь. Не реалізуйте мисливські рушниці, якщо самі ніколи не полювали. Продавайте близьку вам продукцію. Вам подобається мода —  починайте з одягу. Тоді легко зрозумієте потреби покупців, зможете запропонувати те, що вони шукають.
  4. Не ігноруйте сезонність. Продаж сезонних товарів може бути успішним, коли ним займатись виключно в сезон. Надувні іграшки, матраци для пляжу не купують взимку, новорічні ялинки – влітку.
  5. Старайтесь виділятись. Запропонуйте щось таке, чого не можуть дати конкуренти — унікальний продукт, оригінальна упаковка, найшвидша доставка.

Запропонуйте щось таке, чого не можуть дати конкуренти — унікальний продукт, оригінальна упаковка

Чи можна продавати через інтернет ліки, вино, самогон? На даний час продаж медикаментів в мережі не легалізований. Серйозно вирішили займатися інтернет-торгівлею? Ознайомитись з нормативно-правовою базою щодо можливості продажу деяких продуктів. Продавати навіть  невикористані ліки з рук заборонено. Це стосується реалізації алкоголю, тютюну.

Продаж  б/у речей через Інтернет

Частіше люди намагаються продати б/у речі через інтернет. На багатьох видно сліди експлуатації – подряпини, потертості, іноді проблеми, що впливають на функціональність. Тоді ціна буде набагато нижчою. Іноді б/у речі виглядають новими, у покупців не залишається сумнівів щодо доцільності покупки.

Продаж  бу речей через Інтернет

Найчастіше через інтернет продають такі б/у речі:

  • транспорт (автомобілі, мотоцикли, скутери, велосипеди, автозапчастини);
  • одяг;
  • дитячі товари; 
  • меблі (найчастіше – дивани, ліжка);
  • побутова техніка (холодильники, пральні машини, дрібні кухонні прилади);
  • колекційні і рідкісні речі (поштові марки, картини с аукціону, монети, старі фотографії).

Для кожної категорії є ресурси для найефективнішої реалізації. Так, для продажу старих автомобілів існують популярні тематичні майданчики (АвтоРіа, RST), автомобіль з пробігом можна купити за невелику ціну. Для збуту дитячого одягу, іграшок, аксесуарів існують окремі ресурси (Кідстафф). Деколи навіть можна продати цінні речі (антикваріат, колекційні екземпляри) за кордон.

Якщо вам треба швидко продати бу речі, є декілька секретів і порад.

Якщо вам треба швидко продати б/у речі, є декілька секретів і порад.

  1. Продавайте речі тільки на тематичних сайтах. Торгові інтернет-майданчики широкого профілю не будуть такими ефективними, як вузько направлені ресурси.
  2. Зробіть якісні фото речей. Не варто брати чужі фото з інтернету, викладайте зображення тільки власного продукту, щоб не вводити в оману покупця.
  3. Не ставте надто велику ціну. Пам’ятайте: люди купують б/у-речі саме тому, що шукають якомога дешевші варіанти. Передивіться схожі об’яви інших продавців і виберіть для свого товару оптимальну ціну.
  4. Не обманюйте покупців. Коли річ має якісь дефекти, не варто їх приховувати. Краще відобразити їх на фото і написати, що саме через це ціна і знижена.
  5. Краще за все розміщати об’яви на декількох майданчиках. Але не забувайте їх видаляти після успішного продажу.

План дій перед створенням інтернет-магазину

З чого ж почати, коли вирішили створили власний інтернет-магазин? Ми пропонуємо план дій, якого треба дотримуватись для отримання бажаного результату.

  1. Вибір. Ретельно продумайте, що саме хочете продавати і знайдіть оптових постачальників. Обговоріть можливість дропшипінгу.
  2. Проаналізуйте конкурентне середовище. Коли конкуренція дуже велика, не варто намагатись влізти в цю нішу. Оберіть менш конкурентний товар.
  3. Прорахуйте свій прибуток. Проаналізувавши собівартість, закупочну ціну і ціни конкурентів, вирахуйте націнку, яку зможете робити. Це залежить також від категорії. Найменші націнки – на електроніку, а найбільші – на одяг, взуття.
  4. Зробіть закупку продукції в невеликій кількості. Не варто відразу купувати багато, раптом не зможете швидко продати.
  5. Створіть власний інтернет-магазин і починайте реалізувати продукцію.
  6. Створіть окрему сторінку у соцмережі, спробуйте реалізувати продукт там. Намагайтесь привернути увагу покупців яскравими фото, цікавими підписами, рекламою.

Які є способи створення інтернет-магазину, і як це зробити самостійно?

Існує два способи. Вибір залежить від ваших фінансових можливостей і від індивідуальних побажань.

Які є способи створення інтернет-магазину, і як це зробити самостійно

Створення інтернет-магазину на конструкторі

Це – найпростіший, найшвидший, найдешевший метод. Ваш магазин створюється на основі готового шаблону, який можна вибрати серед запропонованих на конструкторі. Залучати клієнтів можна з допомогою будь-яких джерел або організацій: через соціальні мережі, з використанням контекстної реклами. На шаблонному сайті зможете використовувати всі можливості, які вам надає конструктор.

Переваги:

  1. Шаблон майбутнього інтернет-магазину отримаєте за кілька хвилин.
  2. Готовий до роботи магазин, наповнений необхідним контентом, функціоналом, створюється за пару годин.
  3. Низька ціна. Більшість торгових майданчиків пропонує пробний період, користуватись конструктором деякий час можна зовсім безкоштовно.

Власна розробка і індивідуальний дизайн магазину

Індивідуальний ресурс – це нелегке, недешеве задоволення. На його розробку можуть піти місяці. Створити такий ресурс самостійно може далеко не кожен новачок, навіть не всі професіонали. Більшість масштабних магазинів працюють на індивідуально розроблених ресурсах, адже вони мають фінансову можливість його створити, адмініструвати.

Можливості індивідуальних сайтів, звичайно, трохи ширші, ніж шаблонних магазинів, проте для початку розвитку краще підійде перший, швидкий, надійний, варіант.

Можливості індивідуальних сайтів, звичайно, трохи ширші, ніж шаблонних магазинів

Який би варіант не обрали, більша частина майбутнього успіху залежить тільки від вас. Інтернет-магазин буде успішним, тільки коли ним постійно займатися, розширювати асортимент товарів, підключати всю можливу рекламу, працювати над сервісом для збільшення бази клієнтів.

В мережі існує багато платформ-конструкторів для створення магазинів, кожна має свої нюанси функціонування. Платформа Recommerce відрізняється широким функціоналом та зручністю. Тут можна швидко та просто створити інтернет-магазин без спеціальних знань та навиків управління магазинами.  Популярна платформа WordPress не створена для магазинів, але для сайту з невеликою кількістю позицій вона може підійти.

В інтернеті можна знайти сотні конструкторів, обрати для себе той, що вигідний найбільше.

Просування інтернет-магазину

Як продати товар в інтернеті? Перша річ, про яку необхідно подумати, як тільки магазин почав роботу – про відсоток конверсії. Цей показник вираховується дуже просто: чим більший відсоток відвідувачів, які купили продукцію, до загальної кількості відвідувачів, тим вища конверсія. За день роботи вашу сторінку відвідали 500 людей, але здійснили покупку лише п’ятеро. В такому разі конверсія – 1%. Якби здійснили покупку 50 відвідувачів, конверсія складала б 10%.

Як продати товар в інтернеті

Які моменти можуть суттєво впливати на конверсію? Придивіться до вашого ресурсу: чи зручний його функціонал, чи повний, достовірний опис, чи є функція здійснення покупки в один клік, чи є список побажань, порівняння товарів. Потенційному клієнту важливий інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс, можливість швидко отримати бажаний товар.

Потурбуйтесь про якісну рекламу.

  1. На даний час одною з найбільш функціональних реклам є просування в соцмережах. Не забувайте про сторінки бренду в Фейсбуці або Інстаграмі з посиланнями на ваш сайт.
  2. Демонструйте річ на youtube. Заведіть канал для вашого бренду, регулярно викладайте нові відео. Такий масштабний майданчик здатний привести до вас багато потенційних покупців. Крім того, його використання безкоштовне.
  3. Зверніть увагу на контекстну рекламу. Ціна за клік в Україні через рекламні майданчики може бути високою, проте саме така реклама на відомих сторінках може значно впливати на ріст конверсії. Тим не менш, щоб купувати таку рекламу, ваш магазин має бути в гарному стані, мати достатню кількість відвідувачів.

Потурбуйтесь про якісну рекламу

Не варто забувати про SЕО-просування. Воно буде особливо актуальним, якщо продаєте не конкурентну продукцію. SЕО допоможе підняти сайт вгору у видачі пошукової системи, значно підвищить шанси, що ваш бренд помітять. 

Інтернет-комерція – бізнес, що доступний кожному, незалежно від віку, освіти. Головне – вірити в себе, у власний успіх!

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!