ПН-ПТ 09:00-13:30, 14:30-18:00 по киевскому времени.
Техническая поддержка по телефону не осуществляется.
Отправить вопрос в поддержку можно через контакты.
Телефон головного офиса: +375 (44) 555-62-40

СMS сайту

icons8-часы-50

Час прочитання: 5 хвилин

Якщо у ваших планах відкриття власної справи, варто не тільки контролювати створення бізнес-плану та різні комерційні нюанси, а й вчасно подбати про запуск інтернет-сайту для магазину.

Абревіатура розшифровується як Content Management System, що в перекладі означає «система управління контентом».

Що вас чакае попереду...

Що представляє собою Content Managment System 

Система управління контентом – програма, яка використовується для здійснення наступних операцій:

  1. редагування, видалення й внесення нової інформації на сайт, в тому числі картинок, документів, відеороликів, аудіозаписів, характеристик товару;
  2. розробку контенту для якнайкращого візуального сприймання, навігації і пошуку;
  3. керування структурами, зовнішнім виглядом сайту;
  4. публікації змісту сайту в мережі Інтернет.

Сайти, які створюються на основі CMS, включають в себе:

  • систему збереження даних;
  • веб-сервер;
  • панель управління;
  • візуальний редактор сторінок;
  • менеджер для роботи з файлами.

Завдяки сучасним CMS є змога забезпечити повноцінну роботу проекту в інтернеті. Іншими словами, Content Managment System – інструмент керування веб-ресурсом без допомоги програмістів. Її ще називають системою адміністрування сайтом або движком.

Що представляє собою Content Managment System

Які бувають для користування CMS?

Вони поділяються на платні й безкоштовні. Серед них виділяють коробочні, хмарні платформи і самописні.  В залежності від типу створеного ресурсу розрізняють:

  1. лендінги;
  2. сайти-візитки;
  3. корпоративні сайти;
  4. блоги;
  5. інтернет-магазини.

Кожен із цих видів має сої особливості налаштувань, умови володіння, техпідтримки і обслуговування.  

Які бувають для користування CMS

Особливості CMS різних сайтів

Кожен сайт має свої вимоги до функціоналу системи управління контентом.

1. Лендінг. Відокремлена інтернет-сторінка, зазвичай це реклама певного товару чи послуги, існує як запрошення на захід, збір конкретних даних. Якщо у планах створення сторінки для залучення клієнтів за допомогою реклами, краще звернутися до простих спеціалізованих на цьому систем. Вони мають прості і зрозумілі інструменти для верстки і редагування. Найбільш популярними серед них стали: Joomla, WordPress. Лідируючі позиції серед платних систем займають: NetCat, 1С-Битрикс, UMI.CMS.

2. CMS для керування сайтами-візитівками. Останні створюються з метою представлення бізнесу в інтернеті. Такий сайт дає первісну інформацію про діяльність компанії. Він містить:

  • коротку інформацію про фірму;
  • список товарів та послуг;
  • прайс чи портфоліо;
  • умови оплати і доставки;
  • відповіді на актуальні питання; 
  • аналіз специфіки діяльності.

Подібний сайт простий для експлуатації і керування. Оновлювати його доведеться при зміні цін, деталей, додаванні новин. На відміну від корпоративного, не дає вичерпні відповіді на всі питання, а має лише новинний характер. Проте, подібно лендінгу, містить  рекламу компанії, її контактні дані та первісну інформацію. Найчастіше викоритовують безкоштовні CMS  Drupal WordPress MODX.

  1. CMS для корпоративного сайту, на якому розміщена детальна інформація про діяльність компанії: від історії заснування і розвитку до опису послуг, покупки, оплати, співробітництва, відкритих вакансій, новин і корисної інформації. Сайт має багаторівневу структуру, різносторонній контент. Його можна інтегрувати з внутрішньою корпоративною мережею, бухгалтерією, сервісами по управлінню бізнес-процесами. Основна мета:
  2. надання вичерпної інформації про компанію;
  3. підвищення інтересу до бренду;
  4. автоматичний прийом заявок та обробка;
  5. цілодобовий доступ клієнтів до інформації;
  6. автоматизована обробка поштових повідомлень;
  7. реклама товарів, послуг;
  8. розширення території збуту, клієнтської бази.

Найбільш популярними стали Joomla! та WordPress.

  1. У системі для блога, на якому розміщені фотографії, тексти, інфографіка, відео важлива можливість коментувати, ділитися публікаціями і вподобайками. Це своєрідний підрозділ попереднього типу чи інтернет-магазину. Основні критерії движка: простота при використанні, зручні інструменти для створення  редагування постів, невелике навантаження на сервер. Найчастіше для блогів використовують такі системи, як WordPress, Drupal.
  2. Content Managment System для інтернет-магазинів, де можна вибрати необхідний товар, оформити покупку на зроблений вибір, визначитися зі способом оплати й доставки, здійснити онлайн-оплату.

Сайт інтернет-магазину відрізняється від корпоративного сайту чи сайту-візитівки наявністю кошика для онлайн-покупок, а також можливістю оплати через мережу інтернет. Проте головна відмінність сайту інтернет-магазину – боротьба за клієнта, інший вид бізнес-моделі, формування інших бізнес-процесів.

Якщо бізнес спрямований на розвиток онлайн-торгівлі, вибір треба зробити на користь спеціалізованих движків. Вони створюються відповідно до потреб бізнесу в сфері електронної торгівлі.

Сайт інтернет-магазину відрізняється від корпоративного сайту чи сайту-візитівки наявністю кошика для онлайн-покупок

 

Особливості видів та як визначити CMS сайту

В залежності від виду бізнес-моделі, платформи CMS діляться на: коробочні, самописні, та SaaS-платформи. Щоб визначитися з вибором потрібної моделі, треба дізнатися основні переваги і характеристики кожного виду.

1. Коробочні CMS. Назву отримали через те, що користуватись ними можна відразу після установки. Вони мають влаштовані шаблони, які можна змінювати під вимоги. Їх рекомендують для використання підприємцям-початківцям, оскільки є достатньо надійні, а також в змозі розшири функціонал магазину.

Їхні плюси це:

  • велика кількість спеціалістів, що займаються розробкою;
  • широкі можливості.

Мінуси:

  • відсутня кваліфікована технічна підтримка;
  • брак інструкції російською мовою;
  • висока ймовірність злому;
  • потреба в розширенні доступного функціоналу.

Найбільш популярні PrestaShop, Magento, OpenCart, MODX.

Плюси платних Content Managment System:

  • висока ступінь захищеності і надійності;
  • значна кількість компаній і фрілансерів;
  • технічна підтримка клієнтів;
  • обширний вибір готових модулів;
  • широкий базовий функціонал.

Найпоширеніші: NetCat, Shop-Script, CS-Cart.

Основний мінус – дороговизна ліцензії при подальшому використанні продукту.

2. Конструктори сайтів (SaaS) – хмарні движки, поступово витісняють коробочні сервіси. Дозволяють користуватися бізнес-додатками як інтренет-сервісами. Вони здійснюють цілодобову технічну підтримку користувачів, встановлюють оновлення програми, контролюють і збільшують базу користувачів сайту. Переваги:

  • висока швидкість, низька вартість послуг;
  • постійна техпідтримка;
  • доступ до сервісу з будь-якого пристрою;
  • низькі технічні вимоги до комп'ютера користувача;
  • простота використання сервісу;
  • змога приймати платежі;
  • експорт і імпорт даних по програмі 1С;
  • безкоштовний пробний період.

Ці принади сприяють поступовому завоюванню ринку класичних програмних рішень.

Мінуси:

  • орендна плата за користування здійснюється згідно з вибраним тарифом;
  • залежність від швидкості функціонального розвитку платформи, на якій він зареєстрований.

Тому, перш за все, необхідно переконатися в надійності SaaS-платформи, щоб уникнути «переїзду» на інший сайт. Популярні SaaS-платформи: CartEnergy, Shop-Script, Recommerce.

3. Самописні Content Managment System – спеціально розроблені для певного джерела під конкретний проект.

Переваги:

  • гнучкість і простота управління;
  • простота пароля і коду.

Недоліки:

  • вартість розробки і підтримки;
  • прив'язаність до одного виробника програми;
  • висока вартість і ймовірність взлому.  

Особливості видів та як визначити CMS сайту

Яку CMS вибрати

Людина, недосвідчена у подібних питаннях щодо вибору потрібної системи, може швидко і просто дезорієнтуватися. Посилатися слід на рейтинги чи поради знайомих? При виборі краще взяти до уваги прості критерії.

  • Мета веб-ресурса – яким саме він буде.
  • Знання ринку й цільової аудиторії.
  • Постійний зв'язок із розробниками і технічною підтримкою для забезпечення безперебійного доступу до веб-ресурсу. Це дозволить поступово удосконалювати та проводити доопрацювання системи.
  • Легкість управління SEO-параметрами.
  • Відповідність до вимог законодавства, легалізована діяльність. Потрібно надати перевагу вітчизняним розробникам, щоб уникнути випадкового порушення закону.
  • Кількість товарів і замовлень. При умові, якщо не готові вкладати ресурси в рекламу.
  • Доступність, простота і швидкість при користуванні інтернет-магазином.
  • Наявність кошика та особистого кабінету.
  • Прийом онлайн-платежів – змога оплатити покупки банківською картою.
  • Замовлення доставки різними способами.
  • Товар, представлений набором характеристик з активним фільтром для спрощення вибору необхідного продукту.
  • Керування знижками або націнками.
  • Синхронізація, перевірка, оновлення системи цін та залишків товару.
  • Взаємодія із сервісами поштових розсилок.
  • Контроль рівнів доступу користувачів.

Інтернет-магазини мають досить великий функціонал, у зв'язку з цим часто доводиться удосконалювати движки різними модулями, а це веде за собою додаткові витрати. Тому підходити до цього питання треба прагматично й реально оцінювати ситуацію – вкладати кошти краще в розробку сайту інетрнет-магазину, який в будь-якому випадку принесе видимий дохід і користь. Важливо, щоб веб-ресурс був зручний для вас і користувача. Тоді результат задовольнить очікування, а бізнес-план буде реалізований.

Вибір CMS залежить від спрямованості сайту — орієнтуйтеся на зручність обслуговування, витрати на підтримку і створення, простоту використання. Якщо інтернет-магазин малого чи середнього формату, то краще використовувати SaaS-платформи. Малому і середньому бізнесу невигідно вкладатися  розробку власних програмних продуктів, тому простіше взяти в оренду готовий сервіс.

Для власників невеликих сайтів краще скористатися безкоштовними системами керування на основі самописних платформ. Коробкові платформи використовуйте, якщо існує мета – створення потужного інтернет-магазину з великим каталогом товарів чи послуг та розвиненим функціоналом.

Крім того, не слід вибирати для свого сайту інтернет-магазину перенавантажені функціональними можливостями CMS. Велика кількість таких функцій ускладнюватиме управління ресурсом. Вибирайте базову функціональність, яка спрощуватиме керування діями на сайті.

При виборі системи слід зважати на зручність налаштувань у відповідності до своїх потреб, а саме: блоків контенту, віджетів, змісту. Отже, в першу чергу, при виборі системи керування, треба скласти приблизні вимоги до її функціональних можливостей. Це допоможе уникнути неочікуваних проблем з її оновленням, розширенням можливостей в майбутньому. Спробуйте прямо зараз 14 днів безкоштовно.

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!