Час прочитання: 5 хвилин
При створенні свого веб-сервісу в першу чергу потрібно визначити мету. Потрібно визнати, що в більшості випадків ресурс створюється в комерційних цілях.
Які саме цілі може переслідувати створення комерційного інтернет-ресурсу?
Якщо говорити про некомерційні цілі створення онлайн-ресурсу, найчастіше подібні сервіси використовують для роботи благодійних організацій та в якості майданчика для обміну інформацією.
На даний час створення магазину на конструкторі – найшвидший і найвигідніший спосіб. При виборі ресурсу зверніть увагу на можливість сплати послуг через інтернет, на отримання консультацій та відповідей на запитання в режимі онлайн. Поважно перевірте наявність всіх необхідних вам функцій, щоб потім не довелося переносити вже готовий магазин на іншу платформу. Всім можливим запитам з впевненістю відповість конструктор сайтів Переторгувати.
Перед тим, як створити сайт на обраному конструкторі, зверніть увагу на такі моменти.
Спершу треба визначитися, як саме ресурс приноситиме дохід. Якщо ви плануєте продаж товару і подальше розширення асортименту, вам потрібний інтернет-магазин. Якщо ж планується подання цінної інформації щодо окремого виду діяльності або розваг (рибалка, хенд мейд, професійні поради), підійде блог чи інформаційний ресурс. Також веб-сервіс повинен формулювати позитивний імідж автора чи компанії, розкривати кращі сторони запропонованої продукції чи послуги.
Необхідно визначитись, на кого буде розрахований ресурс. Якщо при створенні сайту не буде враховано особливостей цільової аудиторії, то відвідуваність ресурсу може прямувати до нуля. В окремих випадках визначити вік і стати потенційних клієнтів може бути важко, проте у більшості випадків це можна зробити навіть інтуїтивно. Наприклад, сайт про рибалку та полювання буде цікавим для чоловіків 30-60 років, тоді як інтернет-магазин дитячого одягу створюється для жінок від 20 до 40 років. Таким чином, треба наповнювати свій ресурс таким контентом, який буде цікавий саме для цих груп люди.
Ми впевнені, якщо ви маєте обмеження у годині, у бажанні розбиратися в тонкощах самостійного створення веб-сервісу, найкращим способом стане створення на конструкторі.
Це досить зручний сервіс у мережі, що надає користувачеві готові рішення щодо візуального та графічного оформлення сайту. Він має досить простий для інтуїтивного розуміння користувачів інтерфейс та створення, щоб допомогти навіть недосвідченій в галузі програмування та графічного дизайну людині створити свій зручний та функціональний онлайн-ресурс.
Давайте розглянемо покрокове створення магазину на прикладі Перепродаж.
Крок 1. Реєстрація
Зареєструватися дуже просто. Достатньо ввести адресу електронної пошти та назву магазину латинськими літерами. Щоб створити та почати користуватися сервісом, не треба нічого платити. Перші 14 днів користування – безкоштовні. Вибрати інший тариф ви можете будь-якої години.
На всіх тарифах вже підключена підтримка по емейлу та хостингу, тобто додатково його купувати не треба. На сайті Recommerce описані всі можливі тарифи, їх переваги та вартість. Вони відрізняються кількістю товару, яке може містити інтернет-магазин. На старті ви зможете додати до 100 позицій.
Шаг 2. Обираємо шаблон
На конструкторі представлено багато шаблонів, ви обов'язково знайдете ідеальний макет для вашого магазину. Шаблоні можна змінювати, але краще відразу обрати той, який подобається (зверніть увагу на колір тексту та розміщення елементів на сторінці).
У налаштуваннях можна вибрати колір теми оформлення шаблону. Ви можете спробувати різні кольори, щоб підібрати найкращий. Також є можливість вибору кількості товарів, які відображаються на одній сторінці (від 12 до 48), та ще багато корисних налаштувань.
Шаг 3. Персоналізація
Насамперед треба придумати унікальну і цікаву назву для вашого ресурсу. Цей пункт можна змінити у будь-який чай.
У конструкторі є можливість додавати на сторінки магазину різноманітні функціональні модулі. Це можуть бути зручні кнопки, актуальна інформація для відвідувачів, дані про ваш магазин, контактна інформація, способи оплати та доставки, графік обробки замовлень тощо.
Шаг 4. Наповнення контентом
На цьому етапі необхідно додати фото та опис товарів або послуг. Якщо ви вирішили додати власні фото, переконайтеся, що вони хорошої якості. Розмиті та нечіткі фотографії можуть знизити довіру потенційних клієнтів. Також можна знайти відповідні зображення в мережі.
Описи товару можна писати самому або довіритись досвідченим копірайтерам. Важливо, щоб тексти були унікальними та повноцінними, відображали всі характеристики та переваги товару. Упевніться, що текст добре видно на вибраному тлі блоку. Якщо фон яскравий, темні літери можуть погано читатись чи бути зовсім непомітними.
Шаг 5. Просування
Насамперед варто пояснити, що просування не може бути безкоштовним. У панелі управління можна замовити SEO-просування, контекстну рекламу, розміщення на торгових майданчиках.
Створіть якісні title, description та ключові слова для кожної сторінки. Ці теги мають бути корисними та зрозумілими для потенційних клієнтів. Варто зазначити: просуванням треба займатись постійно. Інтернет-магазин буде прибутковим, тільки якщо постійно його оптимізувати та робити ще більш привабливим для відвідувачів.
Таким чином, гарний та якісний сайт сайт можна створити всього за кілька годин. Спробуйте прямо зараз 14 днів безкоштовно.