Інтернет комерція

icons8-годинник-50

Час прочитання: 9 хвилин

Наразі чимало бізнесменів займаються продажем через інтернет — легкий, вигідний варіант для заробітку навіть для початківців. Власний ресурс дає можливість заробляти гроші, не виходячи з дому. Для цього не обов'язково мати спеціальну освіту, достатньо зрозуміти тонкощі.

Маєте розуміти: одразу розбагатіти не вийде. Інтернет-магазин потребує постійних вкладень, вони будуть рости з кожним кроком. Першу партію товару закупили на суму 1000 пом.од., продали, отримали прибуток. Що ви зробите далі? Закупіть нову партію, розширюватимете асортимент, вкладатимете гроші в обладнання, найм співробітників. Виходить, щомісяця на розвиток вам потрібна дедалі більша сума, не залишається вільних грошей.

Що вас чекає впереді...

  1. Як вибрати товар для продажу в інтернеті?
  2. Продаж б/в промов через Інтернет
  3. План дій перед створенням інтернет-магазину
  4. Які є способи створення інтернет-магазину і як це зробити самостійно?
  5. Просування інтернет-магазину

Інтернет-комерція

Не починайте бізнес широким асортиментом товарів, якщо у вас дуже великий бюджет. Починайте з чогось невеликого, вузько спрямованого, наприклад, дитячого взуття. Надалі зможете розширити свій магазин, продаючи не тільки взуття, а й одяг для дітей. дорослих.

Як вибрати товар для продажу в інтернеті?

Який інтернет-магазин відкрити і що краще продавати? Наведемо рекомендації щодо вибору товару.

Як вибрати товар для продажу в інтернеті

  1. Найкраще вибирати малогабаритні, легкі продукти (книги, китайські дрібнички). Це дає можливість зберігати постачання вдома або в іншому приміщенні. Маленькі речі легко транспортувати, доставляти замовлення клієнтам можна на власному авто, поштовими службами за невелику ціну.
  2. Зверніть увагу на рідкісні, неконкурентні речі (кукли, хенд мейд-вироби). Вибирайте продукти, яких мало на ринку. Наприклад, в'язані речі ручної роботи.
  3. Займайтеся тим, на чому розумієтесь. Не реалізуйте мисливські рушниці, якщо самі ніколи не охотилися. Продавайте близьку вам продукцію. Вам подобається мода - починайте з одягу. Тоді легко зрозумієте потреби покупців, зможете запропонувати те, що вони шукають.
  4. Чи не ігноруйте сезонність. Продаж сезонних товарів може бути успішним, якщо ним займатись виключно у сезон. Надувні іграшки, матраци для пляжу не купують взимку, новорічні ялинки – влітку.
  5. Намагайтеся виділятися. Запропонуйте щось таке, чого не можуть дати конкуренти – унікальний продукт, оригінальна упаковка, найшвидша доставка.

Запропонуйте щось таке, чого не можуть дати конкуренти - унікальний продукт, оригінальна упаковка

Чи можна продавати через інтернет ліки, вино, самогон? На даний час продаж медикаментів у мережі не легалізований. Серйозно вирішили займатися інтернет-торгівлею? Ознайомитись з нормативно-правовою базою щодо можливості продажу деяких продуктів. Продавати навіть невикористані ліки з рук заборонено. Це стосується реалізації алкоголю, табаку.

Продаж б/в промов через Інтернет

Найчастіше люди намагаються продати вживані речі через інтернет. На багатьох видно сліди експлуатації – царапини, потертості, іноді проблеми, що впливають на функціональність. Тоді ціна буде набагато нижчою. Іноді б/у речі виглядають новими, у покупців не залишається сумнівів щодо доцільності покупки.

Продаж бу речей через Інтернет

Найчастіше через інтернет продають такі б/у речі:

  • транспорт (автомобілі, мотоцикли, скутери, велосипеди, автозапчастини);
  • одяг;
  • дитячі товари; 
  • меблі (найчастіше – дивани, ліжка);
  • побутова техніка (холодильники, пральні машини, дрібні кухонні прилади);
  • колекційні та рідкісні речі (поштові марки, картини з аукціону, монети, старі фотографії).

Для кожної категорії є ресурси для найефективнішої реалізації. Так, для продажу старих автомобілів є популярні тематичні майданчики (АвтоРіа, RST), автомобіль з пробігом можна купити за невелику ціну. Для збуту дитячого одягу, іграшок, аксесуарів є окремі ресурси (Кідстафф). Деколи навіть можна продати цінні речі (антикваріат, колекційні екземпляри) за кордон.

Якщо вам треба швидко продати речі, є кілька секретів і порад.

Якщо вам потрібно швидко продати б/у речі, є кілька секретів та порад.

  1. Продавайте речі лише на тематичних сайтах. Торгові інтернет-майданчики широкого профілю не будуть такими ефективними, як вузько спрямовані ресурси.
  2. Зробіть якісні фото промов. Не варто брати чужі фото з інтернету, викладайте зображення тільки власного продукту, щоб не обманювати покупця.
  3. Не ставте надто великої ціни. Пам'ятайте: люди купують б/у-речі саме тому, що шукають якомога дешевші варіанти. Прочитайте схожі оголошення інших продавців і виберіть для свого товару оптимальну ціну.
  4. Не обдурюйте покупців. Коли річ має якісь дефекти, не варто їх приховувати. Найкраще відобразити їх на фото і написати, що саме через це ціна і знижена.
  5. Найкраще розміщувати оголошення на декількох майданчиках. Але не забувайте їх видаляти після успішного продаж.

План дій перед створенням інтернет-магазину

З чого ж почати, коли вирішили створити свій інтернет-магазин? Ми пропонуємо план дій, якого треба дотримуватись для отримання бажаного результату.

  1. Вибір. Добре продумайте, що саме хочете продавати і знайдіть оптових постачальників. Обговоріть можливість дропшипінгу.
  2. Проаналізуйте конкурентну среду. Коли конкуренція дуже велика, не варто намагатися влізти у цю нішу. Оберіть менш конкурентний товар.
  3. Прорахуйте свій прибуток. Проаналізувавши собівартість, закупівельну ціну та ціни конкурентів, вирахуйте націнку, яку зможете робити. Це також залежить від категорії. Найменші націнки – на електроніку, а найбільші – на одяг, взуття.
  4. Зробіть закупівлю продукції в невеликій кількості. Не варто відразу купувати багато, раптом не зможете швидко продати.
  5. Створіть свій інтернет-магазин і починайте реалізувати продукцію.
  6. Створіть окрему сторінку у соцмережі, спробуйте реалізувати продукт там. Намагайтесь привернути увагу покупців яскравими фото, цікавими підписами, рекламою.

Які є способи створення інтернет-магазину і як це зробити самостійно?

Існує два способи. Вибір залежить від ваших фінансових можливостей та від індивідуальних побажань.

Які є способи створення інтернет-магазину, і як це зробити самостійно

Створення інтернет-магазину на конструкторі

Це – найпростіший, найшвидший, найдешевший метод. Ваш магазин створюється на основі готового шаблону, який можна вибрати серед запропонованих конструкторів. Залучати клієнтів можна за допомогою будь-яких джерел чи організацій: через соціальні мережі, за допомогою контекстної реклами. На шаблонному сайті зможете використовувати всі можливості, які вам надає конструктор.

Переклади:

  1. Шаблон майбутнього інтернет-магазину отримаєте за кілька хвилин.
  2. Готовий до роботи магазин, наповнений потрібним контентом, функціоналом, створюється за пару годин.
  3. Низька ціна. Більшість торгових майданчиків пропонує пробний період, користуватися конструктором деяку годину можна зовсім безкоштовно.

Власна розробка та індивідуальний дизайн магазину

Індивідуальний ресурс – це нелегке, недешеве задоволення. На його розробку можуть піти місяці. Створити такий ресурс самостійно може далеко не кожен новачок, навіть не всі професіонали. Більшість масштабних магазинів працюють на індивідуально розроблених ресурсах, адже вони мають фінансову можливість його створити, адмініструвати.

Можливості індивідуальних сайтів, звичайно, трохи ширші, ніж шаблонних магазинів, проте для початку розвитку краще підійде перший, швидкий, надійний варіант.

Можливості індивідуальних сайтів, звичайно, трохи ширші, ніж шаблонних магазинів

Який би варіант не вибрали, більшість майбутнього успіху залежить тільки від вас. Інтернет-магазин буде успішним, тільки коли ним постійно займатиметься, розширюватиме асортимент товарів, підключатиме всю можливу рекламу, працюватиме над сервісом для збільшення бази клієнтів.

У мережі існує багато платформ-конструкторів для створення магазинів, кожна має свої нюанси функціонування. Платформа Перепродаж відрізняється широким функціоналом та зручністю. Тут можна швидко та просто створити інтернет-магазин без спеціальних знань та навиків управління магазинами. Популярна платформа WordPress не створена для магазинів, але для сайту з невеликою кількістю позицій вона може підійти.

В інтернеті можна знайти сотні конструкторів, вибрати для себе той, що вигідний найбільше.

Просування інтернет-магазину

Як продати товар в інтернеті? Перша річ, про яку необхідно подумати, як тільки магазин розпочав роботу – про відсоток конверсії. Цей показник вираховується дуже просто: чим більший відсоток відвідувачів, які купили продукцію, до загальної кількості відвідувачів, тим вища конверсія. За день роботи вашу сторінку відвідали 500 людей, але здійснили покупку лише п'ятеро. У такому разі конверсія – 1%. Якби здійснили покупку 50 відвідувачів, конверсія складала б 10%.

Як продати товар в інтернеті

Які моменти можуть суттєво впливати на конверсію? Придивіться до вашого ресурсу: чи зручний його функціонал, чи повний, достовірний опис, чи є функція здійснення покупки в один клік, чи є список побажань, порівняння товарів. Потенційному клієнту є важливий інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс, можливість швидко отримати бажаний товар.

Подбайте про якісну рекламу.

  1. На даний час однією з найбільш функціональних реклам є просування у соцмережах. Не забувайте про сторінки бренду у Фейсбуці або Інстаграмі із посиланнями на ваш сайт.
  2. Демонструвати річ на youtube. Заведіть канал для бренду, регулярно викладайте нові відео. Така масштабна площадка здатна привести до вас багато потенційних покупців. Крім того, його використання безкоштовне.
  3. Зверніть увагу на контекстну рекламу. Ціна за клік в Україні через рекламні майданчики може бути високою, проте саме така реклама на відомих сторінках може значно впливати на зростання конверсії. Тим не менш, щоб купувати таку рекламу, ваш магазин має бути в гарному стані, мати достатню кількість відвідувачів.

Подбайте про якісну рекламу

Не варто забувати про SЕО-просування. Воно буде особливо актуальним, якщо продаєте неконкурентну продукцію. SЕО допоможе підняти сайт угору у видачі пошукової системи, значно підвищити шанси, що ваш бренд помітять. 

Інтернет-комерція – бізнес, що доступний кожному, незалежно від віку, освіти. Головне – вірити в собі, у свій успіх!

Інші статті на цю тему:

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!