Як збільшити обсяг продажів в інтернет-магазині за допомогою електронного маркетингу?

icons8-годинник-50

Час прочитання: 15 хвилин

Інтернет вже давно щільно увійшов у наше повсякденне життя. Українці все частіше вважають за краще робити покупки в режимі онлайн, адже це зручно та вигідно. За статистикою на 2018 рік доступ в інтернет має 22 млн. жителів України, майже 7 млн ​​осіб регулярно роблять покупки в онлайн-магазинах. Знайти нових клієнтів та реалізувати ваш товар чи послугу у мережі допомагає електронний маркетинг.

У цій статті розглянемо актуальні у 2019 році способи залучення клієнтів до інтернет-магазину.

Що на Вас чекає попереду...

  1. Просування через пошукові системи
  2. Налаштування таргетованої реклами у соціальних мережах
  3. Просування та торгівля за допомогою інтерактивного контент-маркетингу
  4. Просування за допомогою людей та їх думок
  5. Регулярна реклама через автоповідомлення
  6. Просування за допомогою розіграшів та акційних пропозицій
  7. Альтернативні методи просування

Просування через пошукові системи

Просування через пошукові системи

Кожен із нас регулярно користується Google або іншим пошуковим сайтом, щоб знайти потрібну інформацію. Найчастіше ми знаходимо те, що шукали на першій сторінці і дуже рідко переглядаємо більше двох сторінок пошукової видачі. Таким чином, щоб збільшити ринок збуту та отримати більше клієнтів, вам потрібно закріпитись на першій сторінці пошукової системи. Інакше перша сторінка називається топ-10 пошукової видачі.

Тексти та зображення, які ви публікуєте на сайті свого інтернет-магазину, мають бути SEO-оптимізовані, щоб сторінки просувалися у топ видачі за потрібними вам пошуковими запитами. Фахівці рекомендують один раз витратитись на грамотне налаштування SEO, щоб потім багаторазово отримати дохід.

На основі зібраної семантики (всього кількості запитів, за якими можуть шукати товари ваші потенційні клієнти), вибудовується пошукова або контекстна реклама. На відміну від органічної видачі, вона демонструється над результатами пошуку на ваш запит. Вартість кліку в контекстній рекламі залежить від багатьох факторів, серед яких конкуренція в ніші, якість вашого оголошення та посадкової сторінки. Головне завдання такої реклами – залучити якнайбільше відвідувачів, готових до покупки, на вашу сторінку за допомогою правильно складеного оголошення. На відміну від SEO, контекстна реклама починає працювати відразу після запуску, але й припиняє діяти, як тільки закінчується бюджет на рекламному обліковому записі.

Окремим видом пошукової реклами є ремаркетинг. Це поняття передбачає повернення користувачів, які одного разу відвідали ваш сайт за допомогою повторного показу вашого оголошення саме цієї аудиторії. Багато хто стикається з ремаркетингом: досить один раз подивитися інформацію, що стосується покупки телефону, як потім регулярно бачитимеш оголошення з пропозицією придбати цей телефон, отримати знижку «тільки сьогодні» та додаткові бонуси. Грамотно налаштований ремаркетинг здатний давати значний приріст виторгу.

Налаштування таргетованої реклами у соціальних мережах

В особливостях таргетованої реклами можна розібратися самостійно або залучити спеціаліста, щоб «не злити» бюджет. Даний вид просування базується на оптимізації рекламного оголошення під певну аудиторію, яка регулярно користується тією чи іншою соціальною мережею.

Найкращими майданчиками для таргетованої реклами в Україні є соціальні мережі

Найкращими майданчиками для таргетованої реклами в Україні є соціальні мережі:

  • Instagram;
  • Facebook.

Є думка, що Facebook більше підходить для просування товарів, спрямованих на аудиторію з вищою купівельною спроможністю, але це зовсім не означає, що він не підходить для реклами товарів середнього та низького цінового сегменту.

Instagram найшвидше соціальна мережа і величезний ринок для вас. Імовірно в 100% можна заявити, що ваші клієнти є в інстаграм. Правильно налаштована реклама в Instagram успішно приводить клієнтів практично в будь-яку нішу, чи то юридичні компанії, косметологи чи інтернет-магазин.

Просування та торгівля за допомогою інтерактивного контент-маркетингу

Спробуємо розповісти про це простою мовою.

Знову звернемося до статистики. Вона люб'язно підказує, що конверсія з відвідувачів у покупців вища у 6 разів у тих інтернет-магазинів, які використовують як метод просування контент-маркетингу.

Ось деякі можливості контент-маркетингу, які ви можете використовувати, щоб збільшити рівень продажів у вашому інтернет-магазині або компанії:

  • ведення блогу на сайті свого магазину, регулярна публікація тематичного контенту (корисних статей, новин) сприяє більшій повазі та лояльності з боку аудиторії;
  • регулярна публікація статей з посиланням на ваш онлайн-магазин в інших популярних блогах зі схожою тематикою;
  • нативна реклама на сторонніх сайтах (метою таких статей або відео є плавне підведення читача або глядача до необхідності придбати певний товар у певному магазині);
  • ведення сторінок вашого онлайн-магазину у різних соціальних мережах (Instagram, Facebook, twitter, G+ тощо) з урахуванням особливостей конкретної аудиторії.

Контент-маркетинг стає дедалі популярнішим з кожним роком. Обов'язково використовуйте ці методи реклами та враховуйте їх при плануванні свого бюджету. В умовах сучасного ринку можна продати будь-який товар чи послугу, створивши тематичну сторінку у соціальній мережі та залучаючи клієнтів із цих джерел.

Просування за допомогою людей та їх думок

Просування за допомогою людей та їх думок

Більшість людей перед покупкою чогось через інтернет віддає перевагу ознайомленню з думками інших клієнтів даного постачальника. Згідно з опитуваннями, 88% потенційних покупців онлайн-магазинів регулярно вивчають інформацію на різних сайтах із відгуками. Якщо ви хочете залучити велику аудиторію, контролюйте, які думки про вас з'являються в інтернеті, давайте клієнтам зворотний зв'язок.

Не варто недооцінювати блогерів, котрі стали новими лідерами думок в інтернеті. Вони мають велику кількість читачів, які готові придбати те, що запропонує їм улюблений блогер. Вибираючи лідера думок, щоб придбати рекламу, постарайтеся зрозуміти, чи буде цікава ваша продукція цільової аудиторії.

Регулярна реклама через автоповідомлення

Одним із найкращих методів просування в інтернеті залишаються розсилки: за допомогою регулярного відправлення рекламних листів на електронні адреси потенційних клієнтів, ви можете збільшити продаж у кілька разів. Використовуйте листи, які пов'язані між собою єдиною ідеєю та привертають увагу. Надсилайте інформацію про акції всім, хто купував у вас товари у минулому. Не забувайте сегментувати аудиторію. Листи про найкращі подарунки на 8 березня мають отримувати чоловіки, а на 23 лютого – жінки. Спробуйте організувати розсилку за допомогою одного з найпопулярніших месенджерів (FacebookMessenger, Telegram, Viber, WhatsApp).

Додати на сайт свого магазину онлайн-консультанта. Він здатний підштовхнути клієнта до покупки та допомогти йому зробити правильний вибір

Додати на сайт свого магазину онлайн-консультанта. Він здатний підштовхнути клієнта до покупки та допомогти йому зробити правильний вибір. Увімкніть опцію повідомлень про актуальні пропозиції, які діють на вашій сторінці. Так ви можете регулярно нагадувати клієнтові про себе. Важливо, при цьому не перевантажити сайт великою кількістю спливаючих вікон із пропозицією передзвонити, отримати консультацію чи знижку. Зловживання такими інструментами може негативно вплинути на сприйняття вашого магазину потенційним клієнтом.

Просування за допомогою розіграшів та акційних пропозицій

Багато організацій регулярно привертають увагу своїх потенційних покупців за допомогою розіграшів та подарунків. Це чудове рішення для кожного, хто хоче налагодити тісніший зв'язок з аудиторією. Згідно з даними провідних рекламних агентств, чим простіше будуть умови розіграшу, тим більше людей візьме в ньому участь.

Також ви можете запропонувати своїм гостям отримати безкоштовний пробний продукт для більш тісного знайомства з компанією. Регулярні знижки також привертають увагу користувачів.

Альтернативні методи просування

Багатьом здається, що немає особливого значення регулярно розміщувати свої оголошення на сайтах дощок оголошень. Однак це не так: популярні дошки оголошень на кшталт OLX мають величезну аудиторію (число їхніх відвідувачів сягає кількох сотень тисяч людей на місяць).

Ще одним цікавим рішенням для просування є додавання інформації про ваш товар і компанію в популярні каталоги та довідники.

Цікавим рішенням для просування є додавання інформації про ваш товар у довідники та каталоги

Пам'ятайте, чим більше методів просування ви використовуєте, тим високих результатів у залученні клієнтів зможете досягти. Роль електронного маркетингу в онлайн-продажах справді величезна. Слід лише вдумливо та грамотно користуватися наявними інструментами.

Інші статті про інтернет маркетинг:

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!