Як відкрити інтернет магазин товарів для дачі

12 травня 2021
Автор: Степан Іванов
Категорія: Допомога

Багато людей закладено особлива любов до природи. Починаючи з весни та до пізньої осені сім'ї поспішають вибратися з тісних міст на дачу чи село. Багато хто може дозволити собі жити в передмісті в приватному будинку і насолоджуватися свіжим повітрям та вражаючими пейзажами щодня. Кожному власнику заміського будинку потрібне дачне приладдя, садовий інвентар для обслуговування своєї ділянки. Тому в статті ми говоритимемо про те, як створити онлайн-магазин із товарами для дачі.

 

Особливості товарної ніші

сільгосп інвентар

Постійний попит. Сади та заміські будинки є у великої частини нашого населення, що забезпечує якісний та стабільний попит на продукцію.

Сезонний характер. Пік продажів припадає на весну та літо, а ближче до осені спостерігається зниження попиту. Але взимку також можна успішно виконувати план продажу, спираючись на продаж товарів для дому, залишків будматеріалів зі складу.

Маленький середній чек. Здебільшого у чеках у дачників можна зустріти насіння рослин, інвентар для саду, засоби для обробки саджанців тощо. Купівля техніки, будматеріалів, декору, іншої дорогої продукції – рідкісне явище. Якщо надати покупцеві максимально широкий асортимент - можливість купити все в одному місці збільшить середній чек.

Великий оборот. Під час сезону продукція може розкуповуватись дуже швидко. Потрібно стежити за наявністю асортименту та вчасно надсилати запити на закупівлю у постачальників. Наявність стратегії продажів убереже від таких ризиків.

 

Цільова аудиторія інтернет магазину дачних товарів

Власники приватних будинків та котеджів. Ця аудиторія відрізняється високою платоспроможністю. Покупки робить досить часто і за один раз може залишити в магазині круглу суму. В основному їх цікавить садова техніка, наприклад, газонокосарки та мотоблоки, що комплектують. Часто купують вироби для облаштування ландшафту – бруківка, доріжки, газон тощо. Будівельні матеріали та товари для дому теж зустрічаються у списку їх покупок.

Власники дачних будинків. Ця категорія покупців рідко витрачає великі суми, але її кількість генерує виручку. Переважна більшість ваших потенційних клієнтів належить саме до цієї цільової аудиторії. Їх основними покупками є насіння, розсада, інвентар для саду, а попит проявляється лише у весняно-літній період.

працює на ділянці

Пенсіонери. Особливості цієї категорії:

  • частіше купують в офлайн магазинах, але є і покупки, що освоїли зручність онлайн;
  • Купують товари в нижньому ціновому сегменті;
  • Може замовити рідке насіння, яке складно знайти в простому магазині;
  • за їхні потреби часто відповідають діти, купуючи через смартфон.

 

Яка категорія покупців не зацікавиться дачними товарами? 

Молоде покоління не турбує дачний клопіт і все, що з ними пов'язано. Їхнє перебування на природі найчастіше пов'язане з пікніками у колі друзів та подруг, але ніяк не з садом.

Жінки зі статистики частіше роблять покупки в інтернет-магазинах для дачі. Винятком можна вважати лише великі покупки, пов'язані, наприклад, із садовою технікою. Придбання культиватора чи газонокосарки потребує вивчення технічних характеристик і найчастіше це роблю чоловіки.

чоловік вибирає бензопилу  

Товари в інтернет магазині для дачників 

Продукція інтернет-магазину для дому та саду ділиться на 4 категорії.

Сезонні товари Пік продаж цієї категорії продукції припадає на весняно-літній період. Головним завданням у ці місяці є повна реалізація сезонних товарів. В іншому випадку доведеться розпродувати залишки з великими знижками, що для нас нецікаво.

Найбільше продається з групи:

  • насіння рослин для саду, зелень, цибулини квітів-однолітків;
  • цибулини багаторічних квітів;
  • овочева розсада;
  • саджанці декоративних дерев і чагарників.

товари в магазині для дачі

Не бійтеся додавати хорошу націнку на сезонну продукцію – під час дачного сезону попит досить високий, щоб продати все за високою ціною. Ціни мають бути обґрунтовані, приблизно відповідати ринковим. Також не варто боятись замовляти великі партії – товар може розлетітися швидше, ніж ви планували, тому на решту сезону доведеться оперативно розшукувати постачальників.

Техніка, інструменти для саду. Основний пік продажів також посідає літній час. Але нерідко інвентар для дачі купується в осінній період, коли за підсумками сезону щось зламалося, загубилося тощо. Тому у вересні-жовтні можна направити сили на продаж техніки, інструментів для городу.

Найбільш популярна з категорії:

  • габаритна техніка для саду: мотоблок, снігоприбиральна машина, газонокосарка;
  • невелика техніка: системи поливу газону, бензопили, електроінструмент.
  • інструменти для городу: лопати, граблі, лійки, секатори, шланги, цебра;
  • меблі для ділянки: гойдалки, столи, лавки;
  • декоративні парканчики, мангал, скульптури для саду;
  • добрива, побілка та хімікати для обробки посадок.

садовий електро-бензоінструмент

Корисні вироби для дачного будинку Є категорія товарів, яка є актуальною для власників як невеликих дачних будиночків, так і приватних будинків з облаштованим ландшафтом.

До категорії входять:

  • газове обладнання;
  • пляшки з питною водою;
  • техніка для кухні та будинку;
  • пристрої для відлякування комах;
  • грилі, засоби для розпалювання, харчове приладдя.

Додаткові товари. Сюди можна віднести продукцію, яку покупець може придбати як корисні дрібниці. Наприклад, спецодяг, аксесуари для лазні тощо. Спеціально лазневе приладдя навряд чи шукатиме в онлайн-магазині для дачі, а купити на додачу – легко. Такі речі не повинні бути дорогими.

Товари з цієї категорії:

  • шапки, ароматизатори, віники для лазні;
  • вудки, сіті, рибальські снасті, репеленти;
  • шезлонги, маски, надувні круги для басейну;
  • сонячні окуляри, панами, креми для засмаги;
  • набори для пікніка та відпочинку на природі.

 

Реєстрація як індивідуальний підприємець

Для реалізації товарів через інтернет-майданчик достатньо зареєструватися як підприємець. Реєстрація як юридична особа займає більше часу, а ведення діяльності через таку організаційно-правову форму набагато складніше.

Докладно про те, як зареєструватися та яку систему оподаткування вибрати ми писали у статті «Як відкрити інтернет-магазин»

як зареєструвати підприємця

 

Розробка сайту

Як побудувати бізнес-процеси?

Є два варіанти організації ведення бізнесу. У першому випадку ми розміщуємо на сайті вже закуплені товари. Це вимагатиме витрат на старті і чіткішої роботи з формування асортименту, зате при отриманні замовлення, є можливість доставити його покупцю щодня.

Другий варіант. Сайт-візитка з каталогом товарів та ціною позицій. Замовлення у постачальника здійснюється лише після отримання замовлення від покупця. Це знижує ризики та витрати, але може призвести до невеликого попиту через довгі терміни доставки. Значну частину клієнтів можна втратити під час сезону, коли дачникам потрібно швидко отримати доставку.

Але є універсальне рішення: укласти договір із постачальником у вашому місті на умовах швидкого відвантаження продукції. У цьому випадку можна надсилати запити постачальнику на придбання товарів, а забирати та доставляти замовлення кінцевому покупцю вже наступного дня.

 

Структура каталогу інтернет магазину

Весь асортимент поділяється на категорії та підкатегорії, що створює єдину структуру для оперативного пошуку необхідного товарного найменування на сайті. Наприклад, сад та пікнік – грилі, барбекю та коптильні – жаровня для пікніка, садові інструменти – граблі, лопати, сапки тощо. Структура зрозуміла – розподіляємо всі товари з доступного асортименту, не забуваючи про фільтрацію за характеристиками. Для гриля, наприклад, матеріал, країна-виробник, колір, необхідне паливо, розміри тощо. Рекомендуємо створити розділ з акціями та знижками – це допоможе продати залишки зі складу, а також змусить покупців повернутись до вас за новими покупками.

 

Функціонал інтернет-магазину дачних товарів 

Замовте розробку дизайну в Digital-студії або встановіть один із доступних шаблонів на платформі для інтернет-магазину Перепродаж. Рекомендуємо реалізувати корисні функції, які допоможуть орієнтуватися у магазині вашим клієнтам. З очевидного:

Пропозиція схожих товарів: покупець переглядає каталог товарів, а система в цей момент показує схожі за характеристиками моделі. Таке рішення підвищує ваші шанси на продаж.

супутні товари для дачі

Онлайн чат, зворотній дзвінок. Оператор онлайн може віддалено спілкуватися з клієнтом, даючи свої рекомендації та відповідаючи на запитання.

Калькулятори. Додайте кілька допоміжних калькуляторів – для розрахунку кількості насіння для засідання ділянки, потрібної кількості будматеріалів тощо.

Місячний календар. Це звичайно не вбудований функціонал інтернет-магазину, але можна підключити сторонній плагін. Є категорія садівників, які ведуть роботи на ділянці відповідно до місячного календаря.

Блог з ідеями, рекомендаціями для саду. Цей інструмент просування добре працює як для жіночої, так і для чоловічої аудиторії. Зацікавлені садівники завжди раді дізнатися щось нове, почитати рецепти та корисні ідеї для догляду за садом. Можна розміщувати огляди на складну техніку: культиватори, мотоблоки, тримери тощо. Також статті у блозі збільшать відвідуваність сайту та покращать позиції у пошуковій видачі за рахунок наявності у текстах ключових запитів.

блог інтернет магазину

Реклама та розвиток інтернет-магазину товарів для дачі та саду

Детально розписуємо кожне найменування. У кожній картці мають бути зазначені відомості про товар:

  • докладний опис;
  • додатки у вигляді інструкцій зі збирання та особливостей експлуатації;
  • відгуки про товар (бажано).

Повинні бути фото та відео про товар у високій якості, що демонструють якості та можливості продукту.

 

Налаштування таргетованої та контекстної реклами.

Перший тип реклами підійде для соціальних мереж, де зосереджено вашу цільову аудиторію. При налаштування реклами важливо показувати оголошення потенційним покупцям, портрет яких ми визначили раніше. Контекстна реклама показується під час набору запиту у пошуковій системі Google або Yandex – у видачі на перших рядках над результатами органічного пошуку буде показано ваше оголошення. Оголошення також можуть бути показані під результатами пошуку.

реклама у пошукових системах

Створення тематичного каналу Youtube, профілю в Instagram, реєстрація на форумах садівників.

Youtube та Instagram – популярні майданчики вашої аудиторії. Є велика кількість блогерів у цій тематиці. Розвиток свого каналу та замовлення реклами у вже розкручених блогерів є логічним кроком. Тематичні форуми також збирають цільову аудиторію. Потенційні покупці спілкуються між собою, діляться секретами та корисними порадами щодо їхнього хобі. Якщо створити свій профіль і успішно «влитися в тусовку», пізніше можна ненав'язливо рекламувати товари зі свого магазину. Процес довгий, але досить ефективний.

 

Просуваємось в офлайн.

Онлайн-магазин - це зручно, але є випадки, коли товар потрібний тут і зараз. У розпал сезону ефективно створювати мобільні точки з товарами, що користуються найбільшим попитом. Хорошою ідеєю стане продаж на в'їзді до селищ або на виїзді з міста, у крайньому випадку – організувати пункти видачі товарів та оперативно доставляти в них. Цей спосіб слід розглядати з погляду інструменту збільшення обсягу продажів. Застосовувати його рекомендується у розпал сезону, проте розраховувати на неймовірно велику виручку не варто. Найкраще продавати насіння, розсаду, лопати, граблі та інші товари зі схожим попитом. У процесі продажу ділитеся з покупцями візитками з адресою інтернет-магазину - можливо наступного разу вони вирішать купити в інтернеті.

Створення та розвиток онлайн-магазину товарів для дачі не так складно, як здається. Бажаємо успіхів!

Інші статті з цієї теми

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями!